دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

‘ هتل با ما ‘ پرتالی برای رزرو آنلاین هتل در سراسر جهان با امکان پرداخت ریالی

به گزارش ویرلن:

هتل با ما یک سایت مختص به رزرواسیون آنلاین هتل است که قابلیت رزرو آنی اتاق در بیش از ۱۰۰ هزار هتل و هتل آپارتمان را با قیمتهای باور نکردنی به کاربران می دهد.
این گروه متشکل از تیمی از متخصصین ایرانی و خارجی است که سالها تجربه در صنعت وب و گردشگری را برای ایجاد هتل با ما به کار برده اند. وسخت می کوشیند که بهترین تجربه رزرواسیون هتل را همراه با رقابتی ترین قیمتها به کاربران ارائه دهند.

● خدمات هتل با ما
شما می توانید در هر ساعتی و از هر کجایی که باشید محل اقامت سفرتان را از بیش از ۱۰۰ هزار هتل وهتل آپارتمان در سر تا سر دنیا انتخاب کنید و کلیه مراحل رزرواسیون هتل را با پرداخت آنلاین کامل کنید.
واچر و مدرک رزرواسیون آنی پس از اتمام مرحله پرداخت به ایمیل شما ارسال می شود. هر جای دنیا که باشد از دبی و استانبول گرفته تا پاریس، رم، لندن، بانکوک، پکن و غیره و برای هر سلیقه از هتل های کوچک و ارزان تا هتل های مجلل و پنج ستاره هتل با ما جوابگوی سلیقه ها خواهد بود.

● اهداف گروه
هدف گروه از ایجاد این سایت ارائه بروزترین و آسان ترین امکان برنامه ریزی برای مسافرین فارسی زبان بود. آنها می کوشند تا خدماتشان در بالا بردن کیفیت محل اقامت در سفر ولی پایین آوردن هزینه آن سهم بسزایی داشته باشند.

برای مشاهده اطلاعات هتل های خارجی ، راهنمای جاذبه های تور کشورها و گرفتن قیمت هتل های خارجی به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

رزرو آنلاین هتل

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle