دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت

مصرف ضد آفتاب در زمستان

مصرف ضد آفتاب در زمستان

به گزارش ویرلن، داشتن یک پوست سالم و شاداب بیانگر مراقبت های شما از پوستتان در تمامی فصول سال است.

استفاده از ضد آفتاب ها در زمستان می تواند بسیاری از مشکلات پوستی در این دوره را برطرف نماید، اهمیت استفاده از این نوع کرم ها در فصل سرما نیز زیاد است و باید به صورت روزانه مقداری از کرم های ضد آفتاب را به پوست صورت بمالید . دکتر محسن غلامین با اشاره به اهمیت جوانسازی پوست و نگهداری از سلامت پوست خاطر نشان کردند که استفاده از کرم های مختلف و به خصوص ضد آفتاب ها برای جلوگیری از مضرات آفتاب در فصل سرما الزامی است.

سعی کنید در روزهای سرد که حتی آفتاب در آسمان دیده نمی شود از ضد آفتاب ها استفاده نمایید.

بد نیست بدانید که برخلاف تصور عمومی در مورد اینکه در فصل زمستان نیازی به استفاده از کرم‌های ضد آفتاب نیست، باید بدانید که در این فصل استفاده از کرم های ضد آفتاب ضروری نیز هست، زیرا تاثیر اشعه مضر آفتاب یا همان ماوراء بنفش در هوای ابری بیشتر می‌باشد. همچنین در صورت بارش برف مقادیر زیادی از این اشعه مضر را منعکس می کند و این انعکاس به قدری مضر است که اثرات مضر آن حتی بیشتر از زمان تابش مستقیم نور آفتاب خواهد بود.

مصرف ضد آفتاب در زمستان

برای جلوگیری از خشکی پوست در فصل سرما حتما از ضد آفتاب هایی استفاده کنید که دارای نرم کننده و مرطوب کننده های قوی باشند. زمان مناسب برای این کرم ها درست قبل از خروج از منزل است.تمامی گروه های سنی لازم است تا از ضد آفتاب ها استفاده کنند تا تاثیرات منفی نور خورشید باعث ایجاد بیماری های پوستی در آنها نشود.

شما عزیزان می توانید مشاوره های لازم را از دکتر محسن غلامین دریافت نمایید .همچنین می توانید از خدمات کاشت مو و تزریق ژل و بوتاکس برخوردار شوید.با توجه به اهمیت موضوع جوانسازی می توانید بسیاری از مشکلات پوستی خود را با مشاوره به ایشان بر طرف نمایید .

منبع: سایت دکتر غلامین

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle