دسته‌ها
پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

فوت دو مازندرانی بر اثر آنفلوآنزا‌

جان باختن ۲ مازندرانی بر اثر ابتلا به بیماری آنفلوآنزا از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تأیید شد.
خبرگزاری فارس: جان باختن ۲ مازندرانی بر اثر ابتلا به بیماری آنفلوآنزا از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تأیید شد.

قاسم جان‌بابایی امروز در گفت‌وگویی، با تأیید فوت دو مازندرانی بر اثر ابتلا به بیماری آنفلوآنزا‌، اظهار کرد: افرادی که بر اثر بیماری آنفلوآنزا فوت می‌کنند، بیماری زمینه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه یک جان‌باخته بر اثر آنفلوآنزا دارای بیماری شدید آسم بود، افزود: یکی دیگر از فوتی‌ها دارای ضعف سیستم ایمنی بدن بود که با ابتلا به بیماری آنفلوآنزا جان خود را از دست داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه اپیدمی آنفلوآنزا همه‌ساله در کشور و استان اتفاق می‌افتد و مهم‌ترین مسئله جلوگیری از این نوع بیماری است، ادامه داد: افرادی که بیماری مزمن ریوی دارند، باید مراقبت‌های ویژه‌ای داشته باشند.

این مسئول بر خودمراقبتی برای جلوگیری از ابتلا به بیماری آنفلوآنزا تأکید کرد و ادامه داد: کسانی که به بیماری آنفلوآنزا مبتلا هستند، از روبوسی کردن، دست دادن و حضور در محافل عمومی خودداری کنند تا به افراد دیگری انتقال ندهند.

جان‌بابایی تأکید کرد: کسانی که به بیماری آنفلوآنزا مبتلا شدند، در نزدیک‌ترین فرصت به پزشک مراجعه کنند تا از گسترش و عواقب احتمالی آن جلوگیری شود.

وی در پایان با بیان اینکه مراکز درمانی مازندران آماده پذیرش و ویزیت بیماران هستند، گفت: بیمارستان‌های استان آمادگی این را دارند تا تمامی کسانی که نیاز به بستری دارند را پذیرش کنند و هیچ‌گونه محدودیتی در خدمات درمانی و ارائه مراحل درمانی وجود ندارد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle