دسته‌ها
آموزش و پرورش سیاسی

وزیر آموزش و پرورش: فرزندان فرهنگیان در استخدام اولویت دارند

علی‌اصغر فانی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در دامغان با اشاره به اولویت استخدام فرزندان فرهنگیان در آموزش و پرورش اظهار داشت: فرزندان فرهنگیان در استخدام اولویت دارند.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: هم در دانشگاه فرهنگیان و هم استخدام فرهنگیان که در شرایط یکسان باشد، فرزندان فرهنگیان در اولویت قرار دارند و سخنگوی دولت هم این امر را اطلاع‌رسانی کرده است.

فانی با اشاره به ادامه تحصیل فرهنگیان در مقاطع بالاتر نیز اظهار کرد: بخشنامه ادامه تحصیل فرهنگیان توسط سازمان مدیریت در قالب بخشنامه منع بیش از یک مقطع ادامه تحصیل برای کارکنان دولت اعلام‌شده که در حال پیگیری هستیم تا با یک بخشنامه اصلاحی، فرهنگیان را استثنا کرده و پیگیری ما مشکل را برای همیشه حل کند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به موضوع مدارس فرسوده نیز گفت: برای مدارس فرسوده اعتباراتی در بودجه عمومی در اختیار داریم؛ اما اعلام می‌کنیم که به هر میزانی که از اعتبارات استانی در بخش عمرانی اختصاص پیدا کند، ما در بخش اعتبارات ملی به همان میزان اعتبار اختصاص می‌دهیم.

فانی بیان کرد: تشخیص این امر به عهده شورای آموزش و پرورش استان و شهرستان است که کجا هزینه شود و ما این قول را عملی می‌کنیم و هر شهرستانی که اعتباری تخصیص دهد، ما هم به همان مقدار تخصیص می‌دهیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: این طرح، خود مشارکت استان و شهرستان با وزارت آموزش و پرورش است که بخشی از مشکلات آموزش و پرورش را حل می‌کند.
منبع: فارس

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle