دسته‌ها
آموزش و پرورش

فراخوان مدیر آموزش و پرورش

فراخوان مدیر آموزش و پرورش کاشان برای بزرگداشت هفته کتاب
مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: اندیشه و خردورزی در رفتار و کردار ، مهمترین اصول مورد تاکید و سفارش ادیان الهی است .

“محمود خدمتی به مناسبت روز کتابخوانی افزود: با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و تفکر، ویژه برنامه های نکوداشت هفته کتاب و کتابخوانی، با همکاری سازمانهای مردم نهاد، فعالان فرهنگی- اجتماعی و هیئت های مذهبی در مدارس این شهرستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: نواختن زنگ کتاب ، نذر و اهداء کتاب به کتابخانه مدارس توسط هیئت های مذهبی و فعالان فرهنگی – هنری کاشان ، نشست دیدار با یار مهربان با مشارکت انجمن نویسندگان کودک و نوجوان از جمله این برنامه ها در روز نخست هفته کتاب است.

به گفته وی، تجهیز و گشایش کتابخانه مدارس نوساز و کتابخانه دبیرستان ماندگار امام خمینی، قصه خوانی، آغاز طرح “نشر آثار فرهنگیان و دانش آموزان” به صورت اقساطی و تخفیف ویژه از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته کتاب است.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه در مدارس اظهار داشت: جشن بزرگ کتاب خوانی و قصه گویی دانش آموزان در تالار فرهنگ، جشنواره قصه گویی مربیان پیش دبستانی، جشنواره یار مهربان و نمایشگاه آثار دانش آموزان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله برنامه هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

وی گفت: تقدیر از فعالان کتابخوانی، فرهنگیان و دانش آموزان مولف، برپایی نمایشگاه کتاب، بازدید از نمایشگاه کتاب مراکز نشر کاشان، تعویض کاغذ باطله با کتاب، سخنرانی ناشران، مولفان و کتابفروشان در مدارس، عضویت رایگان و بازدید از کتابخانه های عمومی شهرنیز در این هفته برگزار می شود.

خدمتی افزود: جرای سرود همگانی کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی، جذب و مشارکت خیرین برای توسعه فرهنگ مطالعه، برگزاری اردوهای کتابخوانی” بهترین همسفر” ویژه دانش آموزان همراه با اولیاآنها، برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب و برپایی ایستگاه های مطالعه از دیگر برنامه های هفته کتاب در مدارس شهرستان کاشان است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: این برنامه ها با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،نهاد کتابخانه های عمومی، انتشارات مرسل، موسسه ساربوک ، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و هیئت های مذهبی با هدف ارتقای سطح فرهنگی جامعه و تشویق دانش آموزان به مطالعه مکتوب در مدارس کاشان برگزار می شود.  

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle