دسته‌ها
اخبار تکنولوژی برترینها توریسم گردشگری گردشگری هواپیما

صندلی روی سقف هواپیما + عکس

در این ایده خلاقانه، هواپیمای تغییر یافته صاحب یک جفت صندلی روی سقف خود خواهد شد که با محفظه‌ای تخم‌مرغی شکل محاصره شده. برای بالا رفتن تا سقف دو گزینه موجود است، یک اینکه به‌سادگی از پله‌ای که نصب شده بالا بروید و دو اینکه از یک مینی آسانسور استفاده کنید و انتخاب بین این دو گزینه به شرکت یا شخص صاحب هواپیما واگذار شده است. پس از بالا رفتن دو مسافر برگزیده خود را درون گنبدی جادار و آئرودینامیک می‌یابند، جایی که احتمالاً هیجان‌انگیز و بی‌سابقه‌ترین تجربه عمرشان رقم خواهد خورد.

به گزارش ویرلن ؛ شکیل حسین، یکی از اعضای وینداسپید، در گفتگویی که با وب‌سایت Mashable داشت هزینه نصب این سیستم که شرکت سازنده آن را Skydeck می‌نامد، حدود ۸ تا ۲۵ میلیون دلار عنوان کرد. نگران ایمنی هستید؟ مشکلی نیست چراکه مهندسان شرکت استحکام ماده به‌کاررفته در ساخت گنبد را تضمین کرده و ادعا می‌کنند که بی هیچ مشکلی از پس وضعیت آب و هوایی نامناسب و مواردی همچون برخورد پرنده‌ها برمی‌آید.

صندلی روی هواپیما-۴
اما اینجا مشکلی هست؛ همهٔ این گنبد و مکانیسم آسانسور مانندی که برای بالا بردن عرشه آسمانی لازم است، به وزن تمام‌شده هواپیما می‌افزایند و این یعنی تعداد مسافران و محموله‌ای که در آن هواپیماست کاهش می‌یابد. خلاصهٔ خط قبل در یک ترکیب خلاصه می‌شود: کاهش در آمد. اما ایرلاین ها را که می‌شناسید؛ تنها لازم است تا هزینه‌ای احمقانه برای صندلی‌ها در نظر بگیرند و یا اینکه در قبال دریافت مبلغ کمتری، به‌صورت نوبتی به مسافران بیشتری امکان استفاده از این ویژگی را بدهند تا پول بیشتری عایدشان شود.
مدیر مهندسی وینداسپید، بروس استوارت، به مشیبل گفت:

به‌منظور شروع عملیات ساخت، خریدار باید سفارش بدهد. ما هم‌اکنون توجه شرکتی در واشنگتن را جلب کرده‌ایم. هردو شرکت بوئینگ و ایرباس نیز با ما تماس گرفته‌اند.

صندلی روی هواپیما-۳

زمانی که این طرح به واقعیت بدل شد، اگر مایل به تجربه پروازی هیجان‌انگیز در ارتفاع سی هزار پایی هستید و ازلحاظ مالی هم پولتان از هرجایی که می‌یابد بالا می‌رود، باید به دنبال اولین ایرلاینی باشید که در آشیانه‌هایش یکی از این غول‌های آهنی تازه و زیبا، خفته باشد.

صندلی روی هواپیما-۲

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle