دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

سواحل خارق‌العاده مکزیک + عکس

به گزارش ویرلن ؛ اگر شناخت خوبی از مکزیک داشته باشید، مسلما سفر به مکزیک جزو الویت های اول شما قرار خواهد گرفت. این انتخاب دلایل متعددی، از بناهای تاریخی بزرگ، فرهنگ، غذا گرفته تا سواحل زیبای مکزیک را در بر می گیرد. این سواحل گردشگران را تسلیم خود می کند و شما چاره ای جزء تماشای زیبایی های بی نظیر آن نخواهید داشت. در واقع دوستداران ساحل معمولا درمی‌یابند که سواحل به تنهایی خود یک دلیل کافی برای بازدید از مکزیک هستند. خطهای ساحلى گسترده آن شامل خلیج مکزیک و دریای کارائیب در شرق و اقیانوس آرام در غرب است. بسته به منطقه‌ای از مکزیک که شما انتخاب کنید، سواحل و آب در اطراف آن متفاوت خواهد بود. برخی از گونه‌های نهنگ‌ها، لاک پشت‌ها، و سایر حیوانات بزرگ نیز بین اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام در اطراف کشور متفاوت است. در اینجا اطلاعاتی از بهترین سواحل مکزیک کسب خواهید کرد.

پلایا دل آمور
این ساحل در نقطه تلاقی بین دریای کورتز و اقیانوس آرام قرار گرفته است. پلایا دل آمور (ساحل عاشق) (Playa del Amor) ساحلی دورافتاده،که یکی از معروف‌ترین سواحل در مکزیک است. ساحل به راحتی با قایق آبی از تفرجگاه ساحلی سان لوکاس کابو در دسترس است.این ساحل، ارزش دیدار با صخره‌های بلند، منظره ای از اقیانوس بی‌پایان و غواصی عالی در دریای کورتز را دارد که محلی بسیار بدیع است. به مسافران باید هشدار داده شود که جزر و مد می‌تواند در انتهای اقیانوس آرام بسیار خشن باشد.

Dunnas-Blog-Marietas-Islands-Tour-Snorkeling-Whale-Watching-550x350

ساحل کانکون
مقصد تعطیلات کانکون به خوبی برای سواحل مجلل و آب‌های فیروزه‌ای شناخته شده است. این نوار در امتداد ساحل خلیج مکزیک پر است از بسیاری از استراحتگاه‌های مختلف، رستوران‌ها و مغازه‌ها که مکان بسیار خوبی برای ماندن و لذت بردن می‌باشد. این ناحیه با همه‌ی استراحتگاه‌های نزدیک به هم در یک خط، با مایل‌ها شن و ماسه در اطراف آنها یادآور نوار وگاس است. دوجین ساحل در این نزدیکی  با جاذبه هایی همچون تماشای نهنگ ها، غواصی و خیلی موارد دیگر برای بازدید در اینجا وجود دارد.

۹-Bahia-Balandra-550x350

باهیا بالاندرا
این ساحل خانوادگی زیبا در منطقه باخا از لاپاز قرار دارد. شاید بیشتر برای فرم بندی صخره‌های آن که به نام صخره الماس شناخته شده اند، مشهور شده باشد، باهیا بالاندرا (Bahia Balandra) ترکیبی از شن و وزش باد ملایم و صخره های فرسوده است. این محل به اندازه کافی کم عمق است و تقریبا هر مسیری برای شنا امن می باشد.همچنین آب های سرد اقیانوس آرام در اینجا گرم است و می توان شنایی لذتبخش را در آن تجربه کرد. از آنجا که امکانات رفاهی کنار ساحل وجود ندارد، اغلب به اندازه دیگر سواحل محلی شلوغ نیست.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle