دسته‌ها
VIRLAN توریسم گردشگری گردشگری

سواحل جزیره موریس + عکس

به گزارش ویرلن:جزیره موریس در شرق جزیره‌ی ماداگاسکار و جنوب شرقی قاره‌ی آفریقا توسط دریانوردان مالایی در قرن دهم میلادی کشف شد. این جزیره به دلیل زیبایی وصف ناپذیرش تقریبا مستعمره همه قدرت های جهانی بود از پرتغال، هلند، فرانسه تا این اواخر انگلستان که در جنگ های ناپلئونی در سال ۱۸۱۰ توسط نیروهای انگلیسی اشغال شد. این جزیره به دلیل این که در مسیر تجارت ادویه قرار داشت مثل ظرفی می ماند که همه نوع فرهنگی در آن ذوب شده است و در این جزیره ترکیبی از نژادهای هندی، چینی، اروپایی و آفریقایی و چینی می‌بینید که حالا به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی تسلط کامل دارند و جالب آن‌جاست که در همزیستی مسالمت آمیز و آرامش کامل با یکدیگر زندگی می‌کنند.

golf-in-mauritius

 

۱۸۰ کیلومتر خط ساحلی دور جزیره، با ماسه‌های نرم، سفید و درخشان در نیمکره‌ی جنوبی زمین اوقات رویایی برایت رقم زده است. موریس جاذبه های توریستی متنوع و شگفت انگیزی دارد؛ علاوه بر سواحل بسیار زیبای آن مانند رودخانه، مرداب، کوه، جنگل های زیبا، گونه‌های جانوری و گیاهی فراوان، دهانه های آتشفشانی، آبشار و … آثار تاریخی را نیز می توان در این جزیره ی رؤیایی مشاهده کرد که اکثر آن ها در برنامه‌ی گشت های مسافرتی گنجانده شده است.

 

در سال های اخیر بسیاری از تازه عروس ها و دامادها ماه عسل خود را با گذراندن در یکی از   هتل های جزیره موریس   برنامه‌ریزی می‌کنند که تجربه بسیار زیبایی با ترکیبی از انواع زیبایی‌های طبیعی است. ساحل مونت چویسی Mont Choisy نامی آشنا و بهشتی بی نظیر در جزیره موریس برای علاقه‌مندان به طبیعت آبی است و یکی از جاذبه های تور جزیره موریس محسوب می شود . بهترین ساحل پودری سفید همراه با آب های پاکیزه را در این جا خواهید یافت. در همان حوالی در منطقه ای با نام Trou aux فعالیت ها و ورزش های دریایی متنوعی تعریف شده است و حتی برای کسانی که شنا بلد نیستند می توانند از چشم انداز بی نظیر سواحل مرجانی با اسکوترهای زیرآبی لذت ببرند و همچنین غواصی حرفه ای را تجربه کنند.

 

 

Mauritius-6

mauritius1_3192576b

mauritious222

Mauritius-5jpg

Mauritius-4

 

Mauritius-3

Mauritius-2

Mauritius

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle