دسته‌ها
VIRLAN جهان سیاسی

داعش فردا به چندین کشور حمله می کند

گروه هکرهای انانیموس ، مدعی شد اطلاعاتی را بدست آورده که از تصمیم گروه داعش برای انجام حملات تروریستی در پایتخت فرانسه و برخی از نقاط جهان در آسیا و اروپا در روز یکشنبه حکایت می‌کنند .
طبق بیانیه گروه اینترنتی آنانیموس در نشریه اینترنتی اینترنشنال بیزنس تایمز، بنابر اطلاعات بدست‌آمده، پس از حوادث مرگبار ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان ۹۴) پاریس که منجر به کشته و زخمی‌شدن صدها نفر منجر شد، گروه داعش قصد دارد فردا حملاتی را در نقاطی از آمریکا، اندونزی، ایتالیا و لبنان انجام دهد .
در بیانیه گروه مذکور ضمن اشاره به ارسال مستندات و یافته‌های آنانیموس به نهادهای اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و انگلیس نظیر سازمان سیا، ام آی ۵، اف بی ‌آی، و همچنین دولت استرالیا، فهرستی از اهداف احتمالی گروه داعش نیز ذکر شده است.
رقابت‌های کشتی حرفه‌ای سروایور سیریز آمریکا در ورزشگاه فیلیپس آرنا شهر آتلانتا در ایالت جورجیا، نشست انجمن فمینیستی حمایت از حقوق زنان فرانسه در پاریس، کنسرت گروه آمریکایی «فایو فینگر دث پانچ» در شهر میلان ایتالیا، مراسم دانشگاه کاتولیک «هالی اسپیریت» در شهر کسلیک لبنان، جشن‌ مذهبی Christ the King مسیحیان در شهر رم ایتالیا و سایر نقاط احتمالی در جهان، از جمله مراسم و مکان‌هایی است که در بیانیه گروه اینترنتی آنانیومس به آنها اشاره شده است.
این گروه هنوز مدرکی برای ادعای خود ارائه نکرده، اما اعلام کرده است که اسنادی برای اثبات این گمانه‌زنی در اختیار دارد،‌ اما فعلا قصد انتشار آن‌ها را ندارد.
گروه انانیموس همچنین ادعا کرده است توانسته تاکنون در راستای عملیاتی با نام عملیات پاریس، ده‌ها هزار حساب کاربری متعلق به گروه داعش در شبکه اجتماعی توییتر را شناسایی کند .

 

منبع : باشگاه بخبرنگاران جوان

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle