دسته‌ها
هنری

خطرناک ترین هنرمند جهان +عکس

به گفته لابراتوار آنتی ویروس مک آفی، لیلی کالینز، دختر فیل کالینز نوازنده، در صدر لیست خطرناک ترین ستاره های سال قرار دارد که تایپ کردن نام او در گوگل یا بینگ یا یاهو، ۱۴٫۵ درصد خطر آلوده شدن سیستم کاربر به ویروس را دارد. دومین رتبه به آوریل لاوین تعلق دارد که ریسک آلودگی کامپیوتر با تایپ نام او ۱۲٫۷ درصد است. نفر بعدی در این لیست ساندرا بولاک است که ۱۰٫۸ درصد ریسک دارد.

گذشته از آگاهی از میزان خطرناک بودن نام هر ستاره، این چارت ها و لیست های سالانه، سنجه خوبی برای آگاهی از فرهنگ مردمی و نحوه سوءاستفاده هکرها از علایق و ترجیحات مردم است.هیچکدام از ستاره های سال ۲۰۱۲ این لیست از جمله اما واتسون (نفر اول لیست سال ۲۰۱۲)، جسیکا بیل، ایوا مندز، سلنا گومز و مگان فاکس در لیست امسال نبودند.
پائولا گریو، رئیس بخش پژوهش امنیت وب در مک آفی توضیح می دهد: «مصرف کننده امروزی اغلب از ریسک های امنیتی در هنگام جستجوی نام ستاره ها، اخبار سرگرمی، تصاویر و ویدئوهای آنلاین ناآگاه است و ایمنی را فدای سرعت و دسترسی می کند. مجرمین سایبری برای مصرف کنندگان معتاد به اخبار دست اول، طعمه می گذارند و آنها را به سوی سایت های ناامن می کشانند تا بتوانند کامپیوترها و دستگاه های آنان را آلوده کنند و داده های شخصی آنها را بدزدند که این کار بسیار خطرناک است

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle