دسته‌ها
VIRLAN انتخابات سیاسی ورزشی

“جواد خیابانی” در انتخابات مجلس ثبت نام کرد +عکس

گزارشگر سرشناس فوتبال امروز برای حضور در انتخابات مجلس ثبت نام کرد.
به گزارش ویرلن، شب گذشته خبر علاقمندی جواد خیابانی برای حضور در انتخابات مجلس منتشر شد که تا صبح خیلی ها منتظر تکذیب آن بودند.

در نهایت خیابانی تاکید کرد که قصد کاندیداتوری دارد و خود را نوکر مردم نامید که به عشق آنها قصد حضور در مجلس را دارد.

خیابانی امروز با حضور در فرمانداری کرج به عنوان کاندیدای حوزه انتخابیه این شهر ثبت نام کرد.

خبرگزاری میزان-عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا گفت: جواد خیابانی گزارشگر برنامه‌های ورزشی در لیست انتخاباتی ورزشکاران دارد.
حمید سجادی عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا نخستین وزیر پیشنهادی ورزش دولت دهم صبح امروز با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

حمید سجادی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بنده از حوزه تهران و به صورت مستقل کاندیدای مجلس شده‌ام و ممکن است تا روز انتخابات در لیست خاصی قرار بگیرم.

وی ادامه داد: منظورم از لیست، لیست ورزشکاران است. ورزشکاران قرار است لیست جدایی را برای انتخابات مجلس بدهند. فردا بعد از ظهر لیست ورزشکاران نهایی می‌شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا افزود: از جامعه ورزشی کسانی که قرار بوده در انتخابات مجلس ثبت‌نام کنند باید ثبت‌نامشان انجام شود تا فردا در مورد لیست نهایی تصمیم گرفته شود. آقای خیابانی هم قرار است از حوزه انتخابیه کرج داوطلب شود و چون او عضو جامعه ورزشی است، احتمالا در لیست قرار گیرد.

سجادی در پاسخ به این سوال که در چه لیستی قرار می‌گیرید، خاطرنشان کرد: ورزشکاران باید نماد ملی باشند. فکر نمی‌کنم که ورزشکاران در سالهای اخیر و در عرصه سیاسی موفق بوده باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر فرد سیاسی بودم به عنوان وزیر در مجلس رای می‌آوردم.

سجادی در پاسخ به این سوال که آیا  رای نیاوردن شما خاطره بدی بود، گفت: رای نیاوردن من خاطره بدی نبود. ولی اگر سیاسی بودم حتما رای می‌آوردم. من صادقانه وارد مجلس شدم اما موفق به کسب رای نشدم.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle