دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت عمومی ویژه پزشکی و سلامت

جراحی زیبایی بینی و بیماری خاص

جراحی زیبایی بینی در بیماران

به گزارش ویرلن، بسیاری از افراد که مبتلا به بیماری های خاص خونی و قلبی هستند نگران از جراحی زیبایی بینی اند و بسیاری از سوالات مطرح شده ی آنها در این موضوع خلاصه می شود که آیا بیماران قلبی می توانند جراحی بینی انجام دهند؟

در پاسخ به سوالات مکرر دوستان عزیز باید پاسخگو بود که این جراحی بینی در افردی که دارای بیماری های انعقادی هستند باید با ملاحظات ویژه ای انجام شود و علاوه بر این بیمارانی که قرص های ضد انعقاد مصرف می کنند نیز باید قبل از جراحی مصرف این دارو هارا متوقف سازند تا در حین عمل دچار خون ریزی های شدید نشوند.

از طرفی ممکن است فرد دچار بیماری های قلبی باشد .

بیماری های قلبی که نیاز به مراقبت های ویژه ای از جانب جراح و تیم بیهوشی دارد ، از طرفی جراح باید تمامی آزمایشات لازم در جهت میزان آسیب پذیری بیمار را انجام دهد ، بعد از بررسی سلامت کلی بدن می تواند به شما اعلام نماید که گزینه ی مناسبی برای جراحی هستید یا خیر .

جراحی بینی

عمل بینی استخوانی

توجه به موارد ویژه ای مانند نوع بی هوشی و مدت زمان بیهوشی ، مراقبت های ویژه در اتاق عمل و حضور جراح بیهوشی در چنین مواردی الزامی است .

هرچند که بیماری های شایع قلبی مانند پرولاپس دریچه میترال یا شلى دریچه قلب مانع جراحی بینی نمی شوند و افراد بسیاری با وجود چنین مشکلات قلبی جراحی زیبایی بینی را انجام می دهد ، اما توجه ویژه به انتخاب جراح و نیز تجهیزات کلینیک مربوطه از اهمیت ویژه ای برخورد ار است .

بیماری باز بودن دریچه بین دهلیزی قلبی (ASD) نیز مانع انجام جراحی بینی نمی شود ، توجه داشته باشید که قبل از انجام جراحی بینی یاد آوری تمامی بیماری هایی که به آن مبتلا هستید و یا اینکه در گذشته به آن مبتلا بوده اید الزامی است و نیاز است تا جراح از سوابق بیماری فرد به طور کامل آگاه باشد و در صورت نیاز آزمایشات لازم را در جهت ارتقای کیفیت عمل انجام دهد .

در بسیاری از بیماری قلبی عروقی مانند نارسایی قلبی و یا سکته قلبی و یا ضعف عضله قلب مانند کاردیومیوپاتی مراجعه به یک متخصص قلب برای پیگیری مساله الزامی است ، متخصص قلب با انجام آزمایشات و معاینه ی تخصصی قلب به شما اعلام میدارد که این نوع جراحی برای شما با مشکل مواجه می شود یا خیر . بنابراین سعی کنید تا تمامی موارد را رعایت نمایید و راهنمایی های جراح زیبایی بینی خود را به دقت عملی نمایید . در چنین شرایطی است که حتی با وجود برخی از بیماری ها نیز می توان عمل زیبایی بینی را انجام داد و از داشتن یک چهره ی جدید و زیبا لذت برد .

منبع: سایت دکتر جعفری

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle