دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

جراحی زیبایی بینی و بیماریهای خاص

جراحی زیبایی بینی و بیماریهای خاص

عمل جراحی بینی در بیماران یکی از مهمترین مواردی است که باید از جانب جراح و خود بیمار مورد بررسی قرار بگیرد.

افراد مبتلا به بیماری های دیابتی یا قلبی سوالات بسیاری را در زمینه ی امکان انجام جراحی زیبایی بینی مطرح می نمایند .

در پاسخ به این افراد باید بیان نمود که جراحی بینی برای بیماران خاص مانند افراد مبتلا به دیابت مانعی ایجاد نمی کند . همچنین بیماران قلبی نیز می توانند جراحی بینی را انجام دهند ، بسیاری از متقاضیان جراحی بینی گوشتی نگران از عمل جراحی از انجام آن پرهیز می کنند .

جراحی بینی در افراد دیابتی

افراد مبتلا به بیماری های قند خون لازم است تا قبل از جراحی بینی قند خون خود را کنترل نمایند، زمانی که میزان قند خون ۱۵۰ و یا مقداری کمتر باشد آمار ایده آلی را بیان می کند که می توان بدون هیچ گونه مشکلی جراحی را انجام داد.

آزمایشات قبل از جراحی بینی برای افراد دیابتی

افراد مبتلا به قند خون بالا لازم است تا با انجام آزمایش هموگلوبین یا HbA1c از میزان قند خون خود مطلع شوند و نتیجه ی آزمایش را به پزشک ارائه نمایند ، همچنین افراد بالای ۴۰ سال نیاز است تا عکس قفسه سینه و نوار قلبی تهیه نمایند .
جراحی-بینی
دقت داشته باشید که:

انجام آزمایشات لازم در افراد دیابتی بسیار حائز اهمیت بوده و لازم است تا با انجام آن با خیالی آسوده جراحی را انجام دهید ، در چنین حالتی جراحی زیبایی بینی ، جراحی بینی گوشتی، جراحی بینی فانتزی و حتی جراحی های ترمیمی بینی بلا مانع خواهد بود و بیماری تاثیری بر نتیجه ی بینی نخواهد گذاشت و در واقع مانعی برای داشتن یک بینی زیبا و جذاب برای شما محسوب نخواهد شد .

در صورت تمایل به دریافت مشاوره های تخصصی قبل از جراحی بینی می توانید به دکتر ابراهیم شهسواری مراجعه نمایید و در یک مشاوره ی صادقانه از نتیجه ی بینی خود بعد از عمل زیبایی مطلع شوید .

منبع: سایت دکتر شهسواری

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle