دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

جاذبه گردشگری هانوفِر

به گزارش ویرلن:

هانوور (به آلمانی: Hannover، تلفظ: هانوفِر) یکی از شهرهای آلمان و مرکز ایالت نیدرزاکسن است.
هانوور که بر کرانه رودخانه لاینه قرار گرفته مرکز شهرستان هانوور نیز هست.
تاریخچه هانوفر :
شهر هانوور آلمان در یکی از قدیمیترین محلههای این کشور قرار دارد. قدمت این شهربه قرون وسطی بر میگردد. هانوور به معنای «ساحل بالا» است و به آن خاطر این اسم رابه آن دادهاند که در آن زمان این شهر بزرگترین دهکدهای بود که در کناررودخانه۲۷۱کیلومتری «لاینه» واقع شده بود. امروزه با وسعت یافتن هانوور دیگر این شهر درکنار رود نیست بلکه رودخانه لاینه را در دل خود جای داده است.
هانوفر، شهر سبز، شهر نمایشگاهها.
هانوفر شهر مدرنی است با فرهنگ و سنتهای غنی، با باغهای زیبا و پارکهای بزرگ. مرکز تاریخی شهر بارها در جنگ تخریب و بعد از آن بازسازی شده است. به همین دلیل هانوفر شهر مدرن و جدیدی است که حتی مرکز شهر قدیمیاش هم جدید است.
نشان بارز هانوفر ساختمان تالار شهر جدید (راتهاس جدید/نویس راتهاوس) است که کنار دریاچهی ماش (ماشزه) قرار گرفته و انعکاس گنبد سبزرنگش بر دریاچه، منظرهی زیبایی دارد که مشخصهی هانوفر در بسیاری از عکسها و وبسایتها است. چشمانداز شهر از بالای سکوهای آن بسیار رویاییست و در لابی گنبدش، چهار مدل شهر هانوفر از دوران قرون وسطی تا به امروز به معرض نمایش گذاشته شده است.
هانوفر به شهر نمایشگاهها معروف است، بزرگترین نمایشگاه کامپیوتر دنیا یا سبیت، و نمایشگاه صنعت و تکنولوژی، نمایشگاه هانوفر (هانوفر فِیر)، که هر دو در بهار برگزار میشوند از مهمترینها هستند. هنگام برگزاری نمایشگاهها، روزها در غرفهها و شبها در شهر شلوغ میشود. در کنار آنها، نمایشگاه خودروهای سنگین، فناوری بیوتکنولوژی، و نمایشگاه دام و حیوانات، از نمایشگاههای مورد علاقهی صنعتگران و بازرگانان است.
هانوفر به شهر سبز هم معروف است. باغهای هِرِن هاوزن در قلب شهر و طبیعت زیبای سبزی که در همه جای شهر بین ساختمانها و بناها پخش شده است، زمین دشتمانند شهر و رود لاینه که از وسط آن میگذرد، نشان میدهند که چه لقب برازندهای برای شهر برگزیدهاند. سه باغ هرن هاوزن میراث شاه هانوفر هستند: باغ بزرگ، باغ گئورگ و باغ کوه. هر کدام آرایش و فضای متفاوت و بینظیری دارند. پارک شهر و باغ وحش بزرگ شهر و دریاچهی مصنوعی و بزرگ ماش نیز زیبایی طبیعت شهر را چند برابر کرده است. همچنین قلعهی تاریخی مارینبرگ که از بین جنگلهای حاشیهی شهر سربرآورده، از منظرههای منحصر به فرد شهر است.
هانوفر شهر فستیوالها و جشنهاست. پس از مونیخ، بزرگترین اکتبرفست دنیا در این شهر برگزار میشود؛ فستیوالی که در چادرهای بزرگ با گارسونهایی با لباسهای سنتی، برپا میشود. همچنین هانوفر میزبان بزرگترین جشنِ شادی (شوتسنفست) دنیاست. فستیوالی از کارنوالهای شادی و وسایل غولپیکر شهربازی و فانفار. رژهی مشهور این کارناوال یکی از بلندترینها در نوع خود و شاید بلندترین رژه در دنیا باشد. فستیوال بینالمللی جاز نیز یکی از محبوبترین فستیوالهای هانوفر است که در ماههای مه و ژوئن برگزار میشود. علاوه بر اینها، فستیوال بهار، فستیوال باغ بزرگ، فستیوال دریاچهی ماش و بازارهای کریسمس، مجموعهی کاملی از فستیوالها و جشنهای چهار فصل هانوفر هستند.

دیدنیهای هانوفر:

– راتهاوس جدید
– باغهای هرن هاوزن
– منطقهی کروپکه و ساعت کروپکه
– کلیسای مارک
– خانهی لایبنیتز
– چشمهی اسکار وینتر
– دریاچهی ماشزه
– پارک شهر
– باغ وحش هانوفر
– قلعهی مارین برگ
– موزهی اشپرنگل
– موزهی تاریخ
– موزهی کستنر
– استادیوم شهر

ورزشگاه هانوور:
ورزشگاه شهر هانوور یکی از خیرهکننده ترین قسمتهای آن شهر به شمار میرود. یکی ازافتخارات این استادیوم آن است که منحصرأ برای فوتبال ساخته شده است. نیدرزاکسناشتادیون چنان مشتاق فوتبال است که از سال ۲۰۰۴ خود را برای جام جهانی امسال آمادهکرده بود.

سقف معلق این ورزشگاه ۵۰ هزار نفری از مهمترین ویژگیهای آن بهحساب میآید. سقف ورزشگاه هانوور به نحوی مستقل و جدا از کل ساختمان ورزشگاه بناشده است.

معماران و طراحان این استادیوم جنس سقف ساختمان را از ورقیساختهاند که نسبت به نور ماورا بنفش نفوذپذیر است و علت این کار تأمین نور محوطهبه اندازه مطلوب بوده است.

زشگاه شهر هانوور یکی از خیرهکننده ترین قسمتهای آن شهر به شمار میرود. یکی ازافتخارات این استادیوم آن است که منحصرأ برای فوتبال ساخته شده است. نیدرزاکسناشتادیون چنان مشتاق فوتبال است که از سال ۲۰۰۴ خود را برای جام جهانی امسال آمادهکرده بود.

سقف معلق این ورزشگاه ۵۰ هزار نفری از مهمترین ویژگیهای آن بهحساب میآید. سقف ورزشگاه هانوور به نحوی مستقل و جدا از کل ساختمان ورزشگاه بناشده است.

معماران و طراحان این استادیوم جنس سقف ساختمان را از ورقیساختهاند که نسبت به نور ماورا بنفش نفوذپذیر است و علت این کار تأمین نور محوطهبه اندازه مطلوب بوده است.

یکی دیگر از ویژگیهای این زمین فوتبال آن است که علاوه ۵۰ هزار نفری که در آن امکان نشستن دارند هفتهزار نفر دیگر هم میتوانند به طور ایستاده بازیها را تماشاکنند.

برای مشاهده اطلاعات هتل هانوفر ، راهنمای جاذبه های تورهانوفر ، و گرفتن قیمت هتل های هانوفر ، به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل هانوفر ، را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle