دسته‌ها
توریسم عمومی گردشگری گردشگری

جاذبه های گردشگری گُلد کُست

به گزارش ویرلن:

گُلد کُست:
به معنی ساحل طلایی یکی از شهرهای توریستی استرالیا در ایالت کوئینزلند است. این شهر در آخرین نقطه جنوب شرق این ایالت قرار گرفته و هم مرز با ایالت نیو ساوت ولز میباشد
گلد کوست در کناره اقیانوس آرام بنا شده و به همین دلیل درازای آن در امتداد شمال به جنوب بسیار بیشتر از عرض آن میباشد. این شهر از شرق به اقیانوس آرام، از غرب به رشته کوههای بزرگ جدا کننده، از جنوب به ایالت نیو ساوت ولز و از شمال به بریزبین محدود میشود. گلد کوست آب و هوای نیمه استوایی دارد.
از روزگاران قدیم زیستگاه بومیان استرالیا بوده است. اما رشد شهرنشینی در آن به نیمههای قرن بیستم بر میگردد که به دلیل جاذبههای گردشی و طبیعی زیاد، به مرکز تفریحی مرفهین بریزبین تبدیل شد و با فروش املاک و ساختن برجهای بلند، از شهرت و رشد فراوانی برخوردار شد.
امروزه گُلدکُست یکی از مناطق به سرعت در حال رشد استرالیا به حساب میآید. ناحیه گلد کست در سال ۲۰۰۶ بیش از نیم میلیون نفر جمعیت داشته است که با این حساب دومین شهر بزرگ کوئینزلند و ششمین شهر بزرگ استرالیا به حساب میآید. گلد کوست به خاطر سلسله آسمانخراش های مرتفع که در کنار دریا قرار گرفته اند شهرت یافته است
ساحل های معروف گُلدکُست:

سِرفِرز پارادایز Surfers Paradise یا بهشت موج سواران
بِرُد بیچ یا ساحل گسترده
بِرلی بیچ Burleigh
مِین
گردشگاههای طبیعی:

پارک ملی تمبورین
پارک ملی اسپرینگ بروک
پارک ملی لَمینگتون
پارک ملی بِرلی هِد
شهر بازیها:
شامل پارکهای موضوعی:
دریم وُرلد
سی وُرلد
مووی

 برای مشاهده اطلاعات هتل در گُلد کُست، راهنمای جاذبه های تور گُلد کُست، و گرفتن قیمت هتل های گُلد کُست، به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در گُلد کُست، را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle