دسته‌ها
سیاسی عمومی

تشویق روحانی از سوی دانشجویان در دانشگاه شریف

تشویق پیاپی روحانی از سوی دانشجویان؛ تشویق حضار وقتی که رئیس جمهور از بازرگان و شریعتی نام برد.
حجت الاسلام حسن روحانی امروز در سالروز ۱۶ آذر در دانشگاه شریف حضور یافت و در جمع دانشجویان سخنرانی کرد و بارها از سوی مستمعین تشویق شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۶ آذر،  یک روز تاریخی برای ملت ایران است، از نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس یاد کرد و افزود: باید از همه دانشجویان عزیزی که برای دفاع از کشورشان ایستادگی کرده و می کنند، تقدیر کرد.

او سخنانش را با درود و سلام به همه شهدایی که دانشگاه را مقاوم کردند، ادامه داد و افزود: از بهشتی ها، بازرگان ها، دکتر شریعتی ها و همه آنهایی که برای دانشگاه و علم و آزادی در برابر استبداد و استعمار ایستادگی کردند، باید تقدیر کرد.

سخنان وی با تشویق ممتد دانشجویان روبرو شد و روحانی، ادامه داد: در پی آن بودم که همه ساله در ۱۶ آذر در یکی از دانشگاهها حضور یابم و سخنان دانشجویان و اساتید و نقد آنان را بشنوم. خوشحالم که امروز در جمع دانشجویان در یک دانشگاه پرآوازه به نام «شریف» شرکت کردم.

وی افزود: دانشگاه و دانشجو و علم و تحقیق و دانشگاه های برتر فخر و افتخاری برای فرهنگ این سرزمین و برای ملت بزرگ ایران است.

او با اشاره به اینکه قبل از حضور در جمع دانشجویان در جمع مسئولین دانشگاه حاضر شده و مشکلات  دانشگاه ها از جمله دانشگاه شریف را شنیده است، ادامه داد: به شما قول می دهم که در سال آینده مشکلاتی که مطرح شد و از جمله مشکلات دانشگاه شریف را دنبال کنم و انشالله به وعده ام عمل می کنم.

بار دیگر دانشجویان رئیس جمهور را تشویق کردند.

رئیس جمهور از همه دانشجویانی که امروز با او سخن گفتند تشکر کرد و افزود: نقدها، تشویق ها و برشماری نقاط قوت و ضعف دولت از سوی دانشجویان را شنیدم. شاید بهترین جایی که قدرت باید نقد شود، دانشگاه است.

بار دیگر تشویق حضار بالا گرفت.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle