دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

بیهوشی در جراحی بینی

بیهوشی در جراحی بینی

به گزارش ویرلن، عمل جراحی بینی یا همان رینوپلاستی نوعی عمل زیبایی است که امروزه در بین افراد بسیار رایج است. زیرا بینی عضوی است که از مهمترین نقش ها را در زیبایی چهره فرد دارد و نیاز است تا با سایر اعضای صورت هماهنگی و تناسب داشته باشد.

آیا جراحی بینی با بی حسی موضعی قابل انجام است ؟

بسیاری از مراجعه کنندگان این سوال را می پرسند، در پاسخ باید گفت که انجام جراحی بینی با بی حسی موضعی نیز امکان پذیر است اما این نوع عمل برای جراحی های ترمیمی بینی و یا نازک کردن پره ی بینی مناسب است ، در واقع زمانی که بینی نیاز به تغییرات سطحی داشته باشد و تغییرات استخوانی زیادی را نطلبد بی حسی موضعی برای وی در نظر گرفته می شود، اما زمانی که بینی بیمار نیاز به رفع انحرافات و یا شکستگی دارد نیاز است تا به صورت بیهوشی عمومی این عمل انجام شود .

جراحی بینی

ترس از بی هوشی

ترس از بیهوشی یکی از مواردی است که بیماران قبل از عمل از آن واهمه دارند ، دقت داشته باشید که این نوع جراحی نیاز به بیهوشی عمومی دارد و باید خود را از هرگونه واهمه در رابطه با بیهوشی برهانید ، امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش های بسیار نوینی برای بیهوشی و نحوه ی عمل جراحی با حداقل خطر وجود دارد . سعی کنید قبل از عمل از کشیدن سیگار و قلیان پرهیز کنید .
نگران نباشید

حین عمل جراحی بینی دائما فشار خون و نبض شما کنترل شده و این امر نیز توسط دستگاه های پیشرفته قابل بررسی است ، بنابراین جای نگرانی برای این نوع بیهوشی وجود ندارد .

توجه داشته باشید که زمان جراحی بینی حدود یک ساعت و نیم به طول می انجامد و بعد ازآن فورا به هوش خواهید آمد ، بیهوشی در زمان جراحی مانند یک خواب عمیق است که بعد از آن احساس درد و یا ناراحتی نخواهید داشت .

منبع: سایت دکتر زرگری

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle