دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

برترین کشتی‌های تفریحی در دنیا + عکس

گردشگری دریایی امروزه جایگاهی مهم در سراسر جهان برای خود دست و پا کرده و گردشگران علاقمند و عمدتا ثرومند را مجذوب جذابیت‌های خود کرده است، تعداد گردشگرانی که سفرهای دریایی را انتخاب می‌کنند هر ساله رو به افزایش است و پیش‌بینی می‌شود تعداد آنها تا سال ۲۰۱۸ از ۲۴ میلیون نفر فراتر رود.
به گزارش ویرلن ؛ کمپانی‌های گردشگری دریایی نیز همواره در تلاش هستند با ارائه جدیدترین و لوکس‌ترین امکانات، تجربه یک سفر رویایی را برای گردشگران عمدتا متمول فراهم کنند تا علاوه‌بر جلب رضایت آنها، سود بیشتری نیز برای خود به ارمغان بیاوردند.

در زیر نگاهی به لوکس‌ترین کشتی‌های گردشگری دنیا می‌اندازیم که امکانات شگفت‌انگیزی را در دل اقیانوس‌ها به مسافران ارائه می‌دهند:

سایه نقره‌ای

این کشتی تفریحی عظیم به طول ۱۸۶ متر که در سال ۲۰۰۰ ساخته شد، ۳۸۲ مسافر به همراه ۲۹۵ خدمه را در خود جای می‌دهد و با سرعتی بالغ بر ۳۴ کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کند. از جمله امکانات این کشتی می‌توان به رستوران با ظرفیت ۴۲۴ نفر، کافه تراس با ظرفیت ۲۰۰ نفر، اتاق کنفرانس، کتابخانه، استخر آب شور، مرکز کامپیوتر و ده‌ها ویژگی دیگر اشاره کرد.

SeaBourn Sojourn

سفارش ساخت این کشتی گردشگری غول پیکر در سال ۲۰۰۸ داده شد و مراحل ساخت و تکمیل آن تا سال ۲۰۱۰ به طول انجامید. این کشتی با طول ۱۹۸ متر دارای ۱۱ عرشه جداگانه برای ۴۵۰ مسافر است و به عنوان یکی از لوکس‌ترین کشتی‌های گردشگری دنیا شناخته می‌شود. “Seabourn Sojourn” دارای دو استخر بزرگ با مساخت ۱۰۰۰ متر مربع، دو استخر سرپوشیده،‌ چهار رستوران با مجموع گنجایش ۸۰۰ نفر و … است. این کشتی با سرعت ۴۱٫۳ کیلیومتر در ساعت حرکت می‌کند.

۲۱۳۹_۷۸۳
سمفونی بلورین

این کشتی تفریحی در سال ۱۹۹۵ به آب انداخته شد و پس از بازسازی در سال ۲۰۰۶ با ظرفیت ۹۹۶ مسافر دستخوش تغییرات فراوانی با هزینه ۲۳ میلیون دلار و فعالیت ۷۵۰ کارگر شد و در سال ۲۰۰۹ تغییرات نهایی در این کشتی با هزینه ۲۵ میلیون دلار انجام شد. این کشتی ۲۳۸ متری با سرعت ۳۷ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند. پنت‌هاوس ۹۸۲ متری بر فراز این کشتی دارای سالن غذاخوری فوق العاده‌ای با پنجره‌های تمام شیشه‌ای است و پایه ستون‌های آن کاملا از کریستال ساخته شده است.

Seabourn Spirit

هریک از ۱۰۴ اتاق این کشتی ۱۳۴ متری دارای بالکن اختصاصی رو به اقیانوس است. این کشتی آلمانی که در سال ۱۹۸۹ ساخته شد، بین قاره آفریقا و اروپا تردد می‌کند و در سال ۲۰۰۵ به عنوان بهترین کشتی گردشگری کوچک جهان شناخته شد.

۲۱۳۸_۸۰۴هدایتگر هفت دریا

این کشتی با ظرفیت ۴۹۰ مسافر و ۳۴۰ خدمه از سال ۱۹۹۹ مشغول فعالیت است و ۹۰ درصد از اتاق‌های بسیار لوکس آن دارای تراس اختصاصی رو به اقیانوس است.

ناخدای هفت دریا

این کشتی با ظرفیت ۷۰۰ مسافر و بیش از ۴۰۰ خدمه یکی از بزرگترین کشتی‌های گردشگری و تنها کشتی در جهان است که تمامی اتاق‌های آن دارای بالکن است که تجربه یک سفر فوق لوکس را برای گردشگران فراهم می‌کند.

۲۱۴۰_۶۴۳
دریانورد هفت دریا

این کشتی که از سال ۲۰۰۳ مشغول فعالیت است، دارای ظرفیت ۷۰۰ مسافر و ۴۴۷ خدمه است که در سال ۲۰۰۶ از سوی نشریه فوربس به عنوان گرانقیمت‌ترین کشتی در منطقه آسیا معرفی شد. این کشتی نیز همانند هم‌ خانواده‌های خود دارای اتاق‌هایی با بالکن رو به اقیانوس است و امکانات فوق لوکس است.

کریستال سرینیتی

این کشتی همواره به عنوان بهترین کشتی گردشگری جهان شناخته می‌شود که به طراحی مجددش از قبل هم جذاب‌تر شده است. این کشتی که در سال ۲۰۰۳ ساخته شد، دارای گنجایش ۱۰۷۰ مسافر به همراه ۶۵۵ خدمه است و می‌توان آن را “شهر روی آب” نامید که تجربه‌ای رویایی و فراموش‌نشدنی را از یک سفر دریایی به گردشگران ارائه می‌دهد.

۲۱۴۲_۷۱۰

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle