دسته‌ها
آموزش و پرورش

بازنشستگی‌ نیمی از آموزش‌ و پرورش‌ در۱۰سال

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: تا ۱۰ سال آینده نیمی از نیروی انسانی آموزش و پرورش بازنشسته می‌شوند.
سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در مراسم انعقاد توافق‌نامه همکاری سه جانبه بین صندوق بازنشستگی کشوری، وزارت آموزش و پرورش و دفاتر پیشخوان دولت اظهار داشت: خوشبختانه شاهد رویکرد جدیدی در اداره صندوق بازنشستگی هستیم که آینده بسیار درخشانی برای آن پیش‌بینی می‌کنیم.

وی ادامه داد: روش و رویکرد جدیدی که صندوق بازنشستگی در پیش‌گرفته، گام جدی است که بتوانیم با تعامل دو یا چند طرفه بین آموزش و پرورش، صندوق بازنشستگی و نهادهای غیردولتی در این تعاملات، اثربخشی خود را بالا ببریم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه میانگین خدمت شاغلین درآموزش و پروش در حدود ۲۰ سال است، گفت: ۵۰ درصد نیروی انسانی آموزش و پرورش تا ۱۰ سال آینده بازنشسته می‌شوند.

* واگذاری ۱۴ عنوان خدمت دولتی به دفاتر شهری و روستایی پیشخوان دولت برای فرهنگیان بازنشسته

بطحایی اظهار داشت: در راستای تسهیل خدمات دستگاه‌های اجرایی و کاهش خدمات سفر، ۱۴ عنوان خدمت دولتی به دفاتر شهری و روستایی پیشخوان دولت، واگذار خواهد شد تا به شکل شایسته در اختیار فرهنگیان بازنشسته قرار گیرد.

بطحایی در مورد خدمات واگذار شده توسط وزارت آموزش و پرورش به دفاتر پیشخوان دولت، تصریح کرد: استعلام مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری، اصلاح اطلاعات هویتی بازنشستگان و موظفین، درخواست قطع حقوق ناشی از فوت، ثبت کاهش عائله مندی، چاپ فیش حقوقی و حکم بازنشستگی، هزینه بیمه عمر، در خواست وام، تقاضای تورهای زیارتی و سیاحتی، تمدید وکالت نامه داخل کشور، ثبت کاهش تعداد وراث، درخواست صدور گواهی دریافت حقوق از صندوق برای ارایه به مراجع ذی صلاح، درخواست کارت شناسایی و منزلت و تأییدیه هزینه عینک و عصا، عناوین این خدمات هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تاریخ واگذاری این خدمات را چهار ماه پس از امضای توافق‌نامه عنوان کرد و افزود: این خدمات علاوه بر دفاتر پیشخوان دولت از طریق درگاه الکترونیکی به آدرس epishkhsn.ir ارائه می‌شود.

این توافق‌نامه در تاریخ ۲۳ آبان ۹۴ به امضای سید محمد بطحایی، محمد رضا ترابی و علی فلاح حقیقی نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، سازمان بازنشستگی کشوری و کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت رسید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle