دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

بارسلون را بیشتر بشناسید

گشت و گذار در بارسلون در ساحل شمال شرقی مدیترانه تو را به دنیای هنر، تجارت، آموزش و تحصیلات و رسانه‌های موفق می‌برد. البته ‍بی‌راهه نیست اگر ادعا کنیم تیم محبوب فوتبال بارسلونا نیز جاذبه‌های این شهر را جهانی کرده است. بارسلون بعد از پاریس و لندن، شهر محبوب گردشگران اروپا است. به بارسلون که قدم بگذاری خود را در محاصره آب و رودخانه و آب و هوای دلپذیر می بینی. یعنی دریا رودخانه‌ها در جای جای این شهر پیچ و تاب دارد. برای همین است که امپراتوری رم به این شهر نظر ویژه داشت و آن را پایتخت خود انتخاب کرد. مهم بودن این شهر البته به دلیل آب و هوای بسیار دلپذیر آن است: زمستان های معتدل و تابستان های خشک هوش از سر آدمی می برد.
برای اولین بار که به بارسلون قدم بگذاری به سرعت می‌فهمی که جاذبه‌های این شهر بی‌نظیر است. نمی دانی از کجا شروع کنی. اما برای شروع بارسلون‌گردی لارامبلا La Rambla را توصیه می‌کنیم. یک رشته خیابان‌های کوتاه که از منطقه کاتالونیا به سمت بندر امتداد دارد. تا به بندر برسی، ده‌ها رستوران و کافی شاپ با چشم اندازهای فرحبخش چنان سرگرمت می کنند که خستگی پیاده روی را از یاد می بری. خانه بزرگ اپرا و مرکز هنری سانتامونیکا را که موزه‌ای عمومی است در همین حوالی خواهید یافت. در سانتامونیکا گردشگران این بخت را دارند تا با آثار برجسته هنرمندان معاصر از نزدیک آشنا شوند.
برای این‌که چشم‌انداز زیبایی از شهر را ببینید کافی است به سمت خیابان های منتهی به بندر رفته از برج ۲۵۶ فوتی سن سباستین بالا بروی و بارسلون را زیر پای خود داشته باشی و تا می توانی عکس بگیری. در همین حوالی آکواریوم بارسلون در نزدیکی بندر نیز تو را با انواع گونه‌های دریایی سرگرم می‌کند.
اگر عاشق فعالیت‌های هنری، نقاشی و یا شیفته عکاسی خیایانی هستی به بلندی‌های مونتیجک Montjuic hill سری بزن. نقاشان و هنرمندان این بخت را دارند تا شاخص‌ترین آثار خود را در موزه‌ها و گالری‌های این منطقه عرضه کنند. ترکیبی از نمایش‌های آمیخته با نور، رنگ و رقص آب‌ها، فضای دلنشینی برای گردشگران ایجاد کرده است. این جا به فونتین جادویی Magic Fountainنیز شهرت دارد.
نمی‌توانی تصور کنی که بارسلون بروی اما موزه پیکاسو در این شهر را در منطقه مونتکاتا نبینی! این‌جا از اولویت‌های دیدنی شهر است که آثار شاخصی از پیکاسو را به نمایش گذاشته است.
اما منطقه کاتالونیا مرکز شهر بارسلون مهم‌ترین جاذبه شهر بارسلون است که آثار ارزشمند معماری دوره گوتیک را به نمایش می گذارد. در این منطقه است که زیباترین اثر آنتونیو گائودی معمار معروف اسپانیایی یعنی کلیسای نیمه‌کاره و با مفهوم مدرن ساگرادا فاملیا را می بینی. او ساخت آن را در سال ۱۸۸۲میلادی آغاز کرد و تا زمان مرگش در ۱۹۲۶ دست از آن برنداشت. جالب این است که ساخت این کلیسای بی‌نظیر هنوز به اتمام نرسیده و همه سال ها گردشگران زیادی برای دیدن آن صف می‌کشند!

برای مشاهده اطلاعات هتل در  بارسلون ، راهنمای جاذبه های تور بارسلون و گرفتن قیمت هتل های بارسلون به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در پارسلون را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle