دسته‌ها
اخبار تکنولوژی دیجیتال علمی و فناوری موبایل و تبلت

آیپد ایر ۳ با فناوری ۳D تاچ

مینگ چی کو، تحلیل‌گر شناخته شده‌ی موسسه ی تحلیلی KGI است که امروز گزارش جدیدی را در رابطه با محصولات آتی اپل و بطور مشخص آیپد ایر ۳ منتشر کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط چی کو، آیپد ایر ۳ اپل با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش ۹.۷ اینچی در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد.
براساس گزارش جدیدی که توسط مینگ چی کو، تحلیل‌گر شناخته‌ شده‌ی موسسه‌ی کی جی آی منشتر شده، اپل در نیمه‌ی اول سال آینده‌ی میلادی نسل جدید آیپد ایر خود را روانه‌ی بازار خواهد کرد. پیش از این شایعاتی در مورد برگزاری مراسمی در ماه مارس میلادی توسط اپل منتشر شده بود. با توجه به گمانه‌های چی کو در مورد احتمال عرضه‌ی آیپد ایر ۳ در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی به نظر می‌رسد باید شاهد معرفی این تبلت در مراسم ماه مارس باشیم. علاوه بر تبلت آیپد ایر ۳، احتمالا در این مراسم شاهد رونمایی از نسل جدید اپل واچ نیز خواهیم بود. همچنین شماری از شنیده‌ها نیز از معرفی آیفون ۶c با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش ۴ اینچی در این مراسم خبر می‌دهند. مینگ چی کو پیش‌بینی کرده که برخلاف آیپد پرو، آیپد ایر ۳ از وجود فناوری ۳D تاچ بهره نخواهد برد.

مینگ چی کو در گزارش خود این چنین اظهار نظر کرده است:

به نظر نمی‌رسد که آیپد ایر ۳ که احتمالا در نیمه‌ی اول سال آینده‌ی میلادی معرفی خواهد شد از وجود فناوری ۳D تاچ بهره ببرد. ما پیش‌بینی می‌کنیم که اپل فناوری مورد نظر را به دلیل مشکلاتی که در فرایند تولید وجود دارد، در آیپد ایر ۳ تعبیه نخواهد کرد.

معرفی و عرضه‌ی آیپد ایر ۳ در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی می‌تواند به معنای معرفی این محصول در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل یا همان WWDC نیز باشد. یقینا همراه شدن معرفی این تبلت در کنار نمایش قابلیت‌های جدید اضافه شده به iOS 10 نیز چندان دور از ذهن نیست.

کو به این موضوع اشاره کرده که فناوری ۳D Touch با آیفون ۷ اپل نیز همراه شده و هیچ تغییری از این منظر در آیفون ۷ ایجاد نخواهد شد. کو به این موضوع اشاره کرده که از نظر ساختاری تغییری در فناوری ۳D Touch اپل ایجاد نشده و تنها پیشرفت صورت گرفته در مورد این فناوری در حوزه‌ی اپلیکیشن‌هایی که با پشتیبانی از این فناوری عرضه خواهند شد، متصور است.

کی جی آی نیز همچون مورگان استنلی از احتمال کاهش فروش آیفون‌های اپل در سال آینده‌ی میلادی خبر داده است. کتی هوبرتی، تحلیل‌گر نام آشنای مورگان استنلی پیش بینی کرده که فروش آیفون‌های اپل در سال ۲۰۱۶ برخلاف روند افزایش فروش آن در سال‌های اخیر، با کاهش روبرو خواهد شد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle