دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

قیمت هتل‌های دبی

به گزارش ویرلن ؛طیف وسیعی از تأسیسات اقامتی در موقعیت های مختلف جغرافیایی دبی ساخته شده است. اگر بخواهیم شهر دبی را بر اساس منطقه اقامت دسته بندی کنیم، می توان بیشتر هتل ها را در منطقه های دیره، بردوبی، منطقه جمیرا، خیابان شیخ زاید و البرشا یافت.
هر کدام از این مناطق معایب و محاسن خاص خود را دارند و شما بر اساس سلیقه و بودجه سفر خود می توانید هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. بازه قیمتی هتل های دبی نسبت به خیلی از شهرهای گردشگری دیگر جهان بالاتر است. البته قیمت های آژآنس های مسافرتی که به صورت تخصصی پکیج های دبی ارائه می کنند، معمولاً مناسب تر است؛ چون این آژانس ها مجموعه ای از اتاق های هتل را به صورت پیش خرید تضمینی، خرید می کنند که قیمتی بسیار پایین تر از قیمت عادی هتل دارد. بنابراین اگر قصد اقامت در هتل خاصی دارید، هتل خود را توسط آژانس ها رزرو کنید.

منطقه دیره؛

که حد فاصل خلیج فارس و شارجه است مرکز شهر دبی می باشد. مکان های گردشگری مشهوری نظیر پارک ممزر، بازار سنتی دبی و مرکز خرید سیتی سنتر در این منطقه قرار دارند. مزیت هتل های مستقر در این منطقه، ارزانی و نزدیک بودن به بازار و مناطق سنتی دبی است. از مهمترین و با کیفیت ترین هتل های این منطقه می توان به هتل پنج ستاره الغریر روتانا، هتل هایت رجنسی و هتل  چهار ستاره لندمارک، هتل های اقتصادی و اسلامی الجوهر اشاره کرد.

منطقه بردبی؛

منطقه ای تاریخی است که در بخش غربی خور دبی واقعش شده است. مکان های مشهوری چون مسجد جامع، مسجد ایرانیان، موزه دوبی، معبد هندوها، بازار بزرگ، محله قدیمی بستکیه و مراکز خرید برجمان، دبی مال و وافی در این منطقه قرار دارند. هتل های این منطقه نسبت به دیره گران تر و مدرن تر هستند و از نظر ساختار شهری نیز منطقه آرام تری است. از مهمترین و با کیفیت ترین هتل های این منطقه می توان به هتل رافلز (به سبک اهرام مصر)، رز ریحان روتانا (دومین هتل بلند جهان با ۳۳۳ متر ارتفاع)، وینچستر و اکسکلوسیو اشاره کرد.

منطقه ساحلی جمیرا؛

لوکس ترین منطقه دوبی است که به دو بخش مسکونی و گردشگری تقسیم شده است و مکان های مشهوری چون برج العرب، برج امارات، مدینه الجمیرا و بازار جمیرا در این منطقه بزرگ قرار دارند. هتل های این بخش از شهر، قیمت بالایی دارند و بیشتر آنها در سطح پنج ستاره بین المللی هستند. از مهمترین هتل های این منطقه می توان به هتل قصر، هتل گراسونور و هتل سوفیتل اشاره کرد.

تورمسافرتیتور دبی

رزرو هتل  هتل های دبی

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle