دسته‌ها
توریسم عمومی گردشگری گردشگری

۱۰ جاذبه گردشگری در پرو

به گزارش ویرلن:

پرو یکی از مراکز بزرگ تمدن کهن است. پیش از این تمدن نورته چیکو ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد در امتداد ساحل اقیانوس آرام رونق داشت. بسیاری از تمدن های دیگر مانند موچه، چاوین، چیمو و نازکا به دنبال آن آمدند، و پشت خرابه های جذاب ماندند.مشهورترین خرابه باستانی در پرو توسط خورشید پرستان اینکا که در قرن ۱۵ ظهور کردند و بزرگترین امپراتوری را قبل از کشف آمریکا تشکیل دادند، ساخته شده بودند.

دیگر جاذبه های گردشگری محبوب در پرو ، برخی از شگفتی های طبیعی بزرگ هستند. کوه های آند در کل طول کشور ادامه دارند، و تقریبا ۷۰۰۰ متر وسعت دارند، و نوار ساحلی خشک را از جنگل های سرسبز آمازون جدا می کند.
۱۰ هوآکاچینا (Huacachina)

هوآکاچینا در نزدیکی آیکا قرار دارد و شهری کوچک است که توسط دریاچه طبیعی کوچک و تپه های شنی احاطه شده است.زمانی اینجا تفریحگاهی برای نخبگان پرو بود، و امروزه هوآکاچینا بیشتر گردشگران بین المللی را جذب می کند. بزرگترین جاذبه در اینجا ، درشکه سواری روی شن و ماسه می باشد

۹ چان چان (Chan Chan)

شهر خشتی چان چان در پرو ، بزرگترین شهر قبل از کشف قاره آمریکا بود. تخمین زده می شود که حدود ۳۰۰۰۰ نفر در این شهر زندگی می کنند. مرکز چان چان متشکل از چندین ارگ دیواری می باشد، که دارای اتاق تشریفات ، تالار تدفین و معابد می باشد. این شهر توسط چیمو حدود سال ۸۵۰ میلادی ساخته شد و تا زمانی که توسط امپراتوری اینکا فتح شد به طول انجامید.

۸ مَنکُرا (Mancora)

مَنکُرا در ساحل شمالی قرار دارد که شهری کوچک دارای بهترین ساحل شنی در پرو است و چندین کیلومتر در امتداد اقیانوس آرام امتداد دارد. همچنین این شهر دارای بخش بزرگی از استراحتگاه های ساحلی، رستوران های مجلل و کلوپ های شبانه می باشد، برای چنین شهر کوچکی بزرگراه پان آمریکا به عنوان خیابان اصلی شهر در نظر گرفته می شود.

۷ ایکیتوز، رودخانه آمازون (Iquitos, Amazon River)

به گفته برخی ها، جنگل آمازون ، پرو ، نسبت به جنگل های برزیل ، با حیات وحشی بکرتر و با ارزش تر ، بهترین مقصد برای تعطیلات در سراسر مانائوس می باشد. نقطه شروع برای تور قایق سواری در پرو ، ایکیتوز می باشد، که بزرگترین شهر جهان است که از طریق جاده نمی توان به آن رسید. هواپیماها و قایق ها به عنوان مهم ترین ابزار ورود و خروج هم برای انسان ها و هم برای لوازم ها استفاده می شوند.

۶ خطوط نازکا (Nazca Lines)

خطوط نازکا بین شهرهای نازکا و پالپا و در امتداد ساحل شمالی اقیانوس آرام قرار دارند. این خطوطی که در مقیاس بزرگ ساخته شده بودند تا سال ۱۹۲۰ نبودند، زمانی که خطوط هوایی پرو شروع به پرواز از لیما به آره کویپا کرد، آن ها شناخته شدند. هتل ها و عوامل تور در نازکا برای مشاهده خطوط ، پرواز دور سسنا را ارائه می دهند. همچنین یک برج رصد در امتداد بزرگراه پان آمریکائی به همراه سه چشم انداز از این شکل ها وجود دارد.

۵ صومعه سانتا کاتالینا (Santa Catalina Monastery)

صومعه سانتا کاتالینا در ۲ اکتبر سال ۱۵۸۰ بنا شد، این صومعه در آره کویپا ،منطقه ای ۲۰۰۰۰ متری را با دیوارها،خیابان ها، گردشگاه ها و راه پله ها پوشش می دهد. سبک این صومعه عمدتا معماری اسلامی می باشد ، که توسط دیوارهای رنگی مشخص می شوند. این یکی از مهم ترین صومعه های استعماری پرو و آمریکای لاتین است.

۴ جزیره های یوروس (Uros Islands)
این جزیره ها از نی های خشک ساخته شده اند، جزیره های مصنوعی یوروس ، جاذبه های توریستی برتر دریاچه تیتیکاکا هستند. زندگی در یوروس و مردم قبل از اینکاها با این نی ها آمیخته شده است، که منبع اصلی غذا می باشد و همچنین برای درست کردن خانه ها و قایق هایشان و حتی نوعی چای گل نی از آن ها استفاده می کردند. نی ها به طور مداوم به بالای جزیره ها اضافه می شوند ، حدود هر سه ماه ، آن ها از پایین پوسیده می شوند ، بنابراین زمین همیشه نرم است.

۳ میدان دِ آرماس (Plaza de Armas)

میدان دِ آرماس مرکز بخش تاریخی در کوسکو (Cusco) می باشد. میدان اصلی توسط اینکاها ساخته شد، و به عنوان ” مربع جنگجو” شناخته شده می باشد. تقریبا دو برابر اندازه ی فعلی ، این میدان به عنوان مرکز فرهنگی زندگی اینکا عمل می کرد. کوسکو که پایتخت امپراتوری اینکا بود ، به شکل یک یوزپلنگ آمریکایی طراحی شده بود، و میدان عمدا در قلب یوزپلنگ ساخته شد یعنی در مرکز شهر.اسپانیایی ها اندازه میدان را با ساخت دو کلیسای جامع و لا کُمپانیا کاهش دادند.

۲ دره عمیق کُلکا (Colca Canyon)

کُلکا دره عمیقی در رشته کوه های آند و در جنوب پرو است. اینجا دو برابر بیشتر از دره بزرگ (grand canyon) عمق دارد، اما دیواره های آن شیب کمتری دارد. جاذبه های بزرگ در اینجا،علاوه بر مناظر بسیار جذاب، کرکس های آمریکایی هم در آنجا وجود داردند و می توان آن ها را از محدوده نزدیک دید.
۱ ماچو پیچو (Machu Picchu)

ماچو پیچو یکی از زیباترین و چشم گیرترین مکان ها در جهان می باشد، و مسلم است که در میان جاذبه های توریستی در پرو شماره یک است.” شهر گمشده اینکاها” در زیر دره یوروبامبا پنهان می باشد و توسط زمین های کشاورزی و چشمه های طبیعی احاطه شده است. اگرچه ماچو پیچو توسط محلی ها شناخته شده بود، اما قبل از اینکه در سال ۱۹۱۱ توسط مورخی کشف شود، تا حد زیادی برای جهان ناشناخته بود.

برای مشاهده اطلاعات هتل پرو، راهنمای جاذبه های تور پرو، و گرفتن قیمت هتل های پرو، به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل پرو، را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle