دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

۱۰ جاذبه برتر در لنکاوی

لنکاوی مجمع الجزایری از ۹۹ جزیره واقع در ۳۰ کیلومتری مجموعه ای در سواحل غربی شبه جزیره مالزی می باشد، و یکی از بهترین، محبوب ترین و شناخته شده ترین مقصدهای ساحلی در مالزی است. اینجا ترکیبی از جاذبه های تاریخی، خوراکی های عالی، فرصت های عالی برای غواصی، زندگی شبانه هیجان انگیز و خرید بسیار ارزان می باشد و این جزیره معاف از حقوق گمرکی است. سواحل بکر لنکاوی جز بهترین های جهان هستند ، در حالی که جاده های وسیع آن به بسیاری از نمادهای تاریخی و جاذبه های زیبا دسترسی آسانی دارند ، و برای کسانی که می خواهند با وسایل نقلیه اجاره ای گشت و گذار کنند مناسب است. در اینجا چندین منظره وجود دارد که شما قطعا قبل از اینکه این جزیره را ترک کنید باید ببینید ، بنابراین لیست جامع ما از ۱۰ جاذبه برتر لنکاوی را بررسی کنید.

۱۰ روستای ایر هانگات (Air Hangat Village)

روستای ایر هانگات مجموعه ای مدرن و فرهنگی است که دارای چندین فروشگاه خرید معاف از حقوق گمرکی و همچنین رستوران با غذاهای محلی، تایلندی و اندونزی می باشند. با این حال اصلی ترین جاذبه گردشگری این روستا چشمه چشمگیر سه ردیفی و نقاشی های دیواری باشکوه حک شده بر سنگ رودخانه در اطراف چشمه های آبگرم آب شور طبیعی می باشد ؛ مهمان ها می توانند از حمام کردن در جکوزی های خصوصی و یا ماساژ پا لذت ببرند.

۹ کریستال لنکاوی (Langkawi Crystal)

کریستال لنکاوی یک شرکت تولید ظروف کریستال بسیار معتبر در جزیره لنکاوی می باشد. این شرکت در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد و تنها صنعت شیشه در مالزی است که از قالب تولید انبوه از بزرگترین شرکت های اروپایی دوری کرده است. مسافران برای بازدید از کارخانه استقبال می کنند، و می بینند که چگونه ظروف کریستال تولید و صنعتش منحصر به فرد شده است.

۸ پارک تفریحی لجندا (Taman Lagenda Langkawi)

پارک تفریحی لجندا لنکاوی ، پارک افسانه ای است در کنار اسکله کوآه قرار گرفته و یک پارک تفریحی عامه پسند و بسیار زیباست. باغ موزه فضای باز روبروی اسکله کوآه قرار دارد ، و در مجموع دارای ۱۷ مجسمه رنگارنگ ( که نشانه هایی از زبان انگلیسی دارند) می باشد ، که افسانه های لنکاوی از جمله افسانه غول های قهرمان، پرندگان افسانه ای ، غول بد و شاهزاده خانم زیبا را به تصویر می کشند.

۷ آبشارهای تلاگا توجوه (Telaga Tujuh Waterfalls)

آبشارهای تلاگا توجوه به عنوان شگفت انگیز ترین جاذبه جزیره لنکاوی به همراه مردم محلی که ادعا می کنند اینجا خانه پریان است، در نظر گرفته می شود. این آبشارها در پرتگاه غربی لنکاوی قرار دارند، و نام آن ها به معنای هفت حلقه آبشار می باشد، که به یک سری از هفت استخر طبیعی که توسط هفت آبشار جداگانه در کوه مات سینسَنگ پر می شوند متصل هستند. بازدید کنندگان می توانند از حمام کردن در آب سرد و یا صعود شجاعانه به بالای آبشار لذت ببرند.

۶ تور جزیره لنکاوی (Langkawi Island Hopping Tour)

تور جزیره لنکاوی در برجسته ترین جزیره های لنکاوی توقف می کند که شامل پولائو سینگا بسا که در آن مهمان ها می توانند پرواز عقاب ها را تماشا کنند و یا پولائو دایانگ بونتیگ که شما می توانید در دریاچه های آب شیرین آن شنا کنید ، و در آخر جزیره باساح یا جزیره برنج مرطوب که می توانید در آن به آرامش برسید و از نور خورشید و دریا لذت ببرید می شود.

۵ بهشت پرنده لنکاوی (Langkawi Bird Paradise)

بهشت پرنده لنکاوی ، پارکی ۵ هکتاری واقع در امتداد خیابان آیر هَنگت می باشد، که محل زندگی بیش از ۲۵۰۰ پرنده عجیب و غریب از ۱۵۰ گونه مانند قناری ، جغد ، عقاب ، توکان ها و فلامینگو است. همچنین این پارک دارای ویژگی قدم زدن در میان پرندگان با یک آبشار ۱۵ متری ساخته بشر می باشد. این پارک حدود ۱۰ دقیقه از کوآه فاصله دارد، همچنین این مجموعه به عنوان تامان بورونگ لنکاوی و یا پارک حیات وحش شناخته می شود.

۴ پل هوایی لنکاوی (Langkawi Sky Bridge)

پل هوایی لنکاوی در انتهایی تله کابین سواری لنکاوی قرار دارد ، و یک پل عابر پیاده منحنی به طول ۴۱۰ متر در بالای کوه مات سینسَنگ قرار دارد. این پل هوایی ۲۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد که چشم اندازهای هیجان انگیز( گاهی اوقات وحشت آور) را از جنگل های انبوه اطراف و جزیره های کوچک اطراف لنکاوی ارائه می دهند.

۳ دنیای زیر آب لنکاوی (Underwater World Langkawi)

دنیای زیر آب لنکاوی ، بزرگترین آکواریوم مالزی می باشد، و دارای بیش از ۵۰۰ گونه از حیوانات و موجودات دریایی از جمله خوک آبی، پنگوئن ها، کوسه ها و همچنین فلامینگ و اردک ها است. این مکان در انتهای جنوبی پانتائی سنانگ قرار داد و یکی از برجسته ترین های آن ، راه رفتن در تونل های زیر آب ۱۵ متری و شش لیتری می باشد که محل زندگی کوسه ها، سفره ماهی های غول پیکر و لاک پشت های سبز است.

۲ تله کابین لنکاوی (Langkawi Cable Car)

تله کابین های لنکاوی بازید کنندگان را به ۱۵ دقیقه سواری هیجان انگیز به بالای کوه مات سینسانگ می برد، و چشم انداز خیره کننده ای از جنگل های انبوه سرسبز، جزیره های کوچک و آب های فیروزه ای و شفاف را ارائه می دهد. پس از رسیدن به اوج ۷۰۸ متر، بازدید کنندگان می توانند از نسیم خنک، خرید تی شرت و سوغاتی ها و البته گرفتن عکس های بسیار از سکوی مشاهده لذت ببرند.
۱ داتاران لنگ (Dataran Lang)

داتاران لنگ یکی از شناخته شده ترین جاذبه های ساخت بشر در لنکاوی می باشد، همچنین به عنوان میدان عقاب شناخته می شود ، که یک مجسمه ی ۱۲ متری از عقاب در حال پرواز در بالای سکو قرار دارد. داتاران لنگ در گوشه شرقی پولائو لنکاوی قرار دارد، و نمایش خیره کننده ای از خلیج کوآه را ارائه می دهد و همچنین دارای فواره های مینیاتوری زیبا، تراس ها و پل ها می باشد. اینجا یک مکان ایده آل برای گرفتن عکس کارت پستالی و عکس های کاملی برای تعطیلات است.

 برای مشاهده اطلاعات هتل در لنکاوی، راهنمای جاذبه های تور لنکاوی و گرفتن قیمت هتل های لنکاوی به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در لنکاوی را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle