دسته‌ها
دیجیتال علمی و فناوری موبایل و تبلت

آغاز پیش‌فروش گوشی مایکروسافت لومیا ۹۵۰ ایکس ال

آغاز پیش‌فروش گوشی مایکروسافت در امریکا و ایران! /۸ روز دیگر لومیا ۹۵۰ ایکس ال در دست مصرف‌کننده
پیش‌فروش جدیدترین پرچم‌دار مایکروسافت هم‌زمان در ایران و امریکا با دو قیمت کاملاً متفاوت آغازشده است.

لومیا ۹۵۰ ایکس ال به قیمت ۶۴۹ دلار (دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) در آمریکا پیش‌فروش شده و این در حالی است که برخی فروشگاه‌های داخل ایران با دریافت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دست به‌پیش فروش این محصول که ۸ روز دیگر / ۲۵ نوامبر ۲۰۱۵ راهی فروشگاه‌های امریکا می‌شود،زده‌اند.

جالب اینجاست که فروشندگان ایران مبلغ ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت گرفته و بدون اعلام قیمت نهایی به مشتری اعلام کرده‌اند که قیمت نهایی بالاتر از این رقم خواهد بود.

اما در امریکا این گوشی ۵٫۷ اینچی با دوربین ۲۰ و ۵مگاپیکسلی ،۳ گیگ رم(حافظه موقت)،باطری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری و ۳۲ گیگ حافظه داخلی در رنگ سفید یا مشکی به همان قیمت ۶۴۹ دلار با کلی اشانتیون به دست اولین مصرف‌کننده‌ها می‌رسد و حتی داک استیشن جدید که قابلیت اتصال پی سی و موبایل را به هم دارد نیز رایگان توزیع می‌شود!

فروشندگان ایرانی در مورد لومیا ۹۵۰ نیز قیمت پیش‌فروش را ۲ میلیون تومان اعلام کرده‌اند درحالی‌که این گوشی ۶۰۰ دلار در امریکا قیمت دارد.

آمازون در انگلیس و فرانسه نیز قبل از عرضه گوشی‌های جدید مایکروسافت قیمت‌ها را پایین برده تا بتوانند فروش بیشتری داشته باشند و احتمالاً فروشندگان ایرانی با خرید از این فروشگاه‌ها سودهای کلانی را به دست خواهند آورد.در انگلیس لومیا ۹۵۰ ایکس ال ۶۰ پوند و لومیا ۹۵۰ نیز ۳۰ پوند از فروشگاه‌های مایکروسافت ارزان ترعرضه می‌شود.

اما کارشناسان درباره بازار ایران، توصیه همیشگی خود مبنی بر نخریدن در روزهای اول ورود گوشی را تکرار می‌کنند، چراکه بعد از گذشت کمتر از یک ماه گوشی‌های کم طرفداری مانند گوشی‌های مایکروسافت به‌شدت افت قیمت پیدا می‌کنند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle