دسته‌ها
اخبار تکنولوژی موبایل و تبلت

گوشی جدید HTC 10

گوشی جدید HTC با نام HTC 10 عرضه می‌شود
به گزارش ویرلن ، به‌تازگی «ایوان بلس» (Evan Blass) که در توییتر به نام Evleaks@ شناخته می‌شود، گفته که گوشی جدید شرکت HTC با نام HTC 10 راهی بازار می‌شود و One M10 نام ندارد.

پرچم‌دارد جدید شرکت HTC‌ با نام HTC 10‌ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

در حالی که شرکت HTC در چند سال گذشته گوشی های پرچم‌دار خودش را با نام‌های One M8 و One M9 معرفی کرده بود، امسال شاهد تغییر نام گوشی جدید این شرکت هستیم. به احتمال زیاد گوشی جدید HTC با نام HTC 10 راهی بازار شود. البته در چند روز گذشته این شرکت پوستر و ویدیویی تبلیغاتی مختلفی از محصول جدید خودش منتشر کرده بود که در آن‌ها به عبارت «قدرت ۱۰» (Powerof10) اشاره شده بود. همین موضوع که عبارت PowerofM10 یا PowerofOneM10 را روی این پوسترها ندیدیم، شایعه‌‌های تغییر نام این گوشی جدی به نظر می‌رسند.

البته امروز تصاویر تبلیغات HTC 10 و عکس‌هایی از نمونه‌ی واقعی این گوشی هم به بیرون درز کرده‌اند. اکانت Evleaks@ در کنار لو دادن این تصاویر، اطلاعاتی هم از مشخصات سخت افزاری HTC 10 منتشر کرده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۵٫۱۵ اینچی با کیفیت QHD بهره می‌برد. برای این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ با چهار گیگابایت رم و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با USB Type-C استفاده شده است.

این احتمال وجود دارد که دوربین HTC 10 همانند دوربین گوشی Galaxy S7 از فناوری UltraPixel برخوردار باشد تا این گوشی در نور کم هم بتواند تصاویر با کیفیت‌تری ثبت کند. احتمالا در آینده مقایسه کیفیت عکاسی این دو گوشی جالب توجه خواهد بود.

شرکت HTC در چند هفته‌ی گذشته به شکل غیر مستقیم تبلیغات اینترنتی گوشی جدید خودش را آغاز کرده و به نظر می‌رسد که کم‌کم باید منتظر مراسم معرفی این پرچم‌دار جدید باشیم.

htc-10-global-glacier-silver-black-phone-listing
مشخصات کلی HTC 10

سیستم عامل : اندروید ۶٫۰٫۱

ابعاد صفحه : ۵٫۲ اینچ

حافظه داخلی : ۳۲/۶۴ گیگابایت

باتری : لیتیوم یونی ۳۰۰۰ میلی آمپر

سیم کارت : سیم کارت نانو

دوربین : ۱۲ مگاپیکسل

ابعاد گوشی : ۹ × ۷۱٫۹ × ۱۴۵٫۹ میلیمتر

وزن : ۱۶۱ گرم

شبکه ارتباطی : ۴G

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle