دسته‌ها
اقتصادی توریسم سبک زندگی گردشگری گردشگری معماری

گران‌ترین هتل جهان چه قیمتی دارند؟

۱- هتل رئیس جمهور ویلسون در ژنو

به گزارش ویرلن ؛با قیمت شبی ۸۳،۲۰۰ $ پنت هاوس هتل رئیس جمهور ویلسون،که هتلی است در ژنو گران ترین هتل جهان است. این پنت هاوس دارای ۱۲ اتاق خواب و ۱۲ دستشویی با سنگ مرمر، به علاوه یک تراس بزرگ با منظره از رشته کوه های آلپ می باشد.

۲- Cheval Blanc Randheli 

” قیمت در صورت درخواست”  برچسب قیمت این هتل در مالدیو  است.این هتل که یک ویلای اختصاصی است گران ترین  هتل مالدیو و توسط ژان میشل گاتی طراحی شده، ویلای چهار خوابه در جزیره خصوصی و دارای یک استخر شنا ۲۵ متری، سرآشپزهای اختصاصی و یک حمام در فضای باز و خیلی چیزهای عجیب دیگر …

۳-پنت هاوس هتل چهار فصل، نیویورک
قیمت: شبی ۳۶٫۹۵۶ پوند
تای وارنر پنت هاوس در هتل چهار فصل گرانترین سوئیت هتل در نیویورک و  همچنین مرتفع ترین اتاق از میان هتل های نیویورک است. طراحی شده توسط  طراحان معروف آی ام پی و پیتر مارینو، این هتل یک درس در ظرافت طراحی است: مواد artesan در سراسر اتاق استفاده می شود.۴  بالکن شیشه ای  و پنجره های تمام قد با منظره ۳۶۰ درجه نیویورک این سوئیت را بسیار خاص کرده اند.

۴٫ Hilltop Villa جزیره فیجی
قیمت: شبی ۳۴٫۰۸۶ پوند
این هتل در بالای بالای تپه های سبز جزیره Laucala در فیجی است. منظره پانوراما از استخر ، طراحی غیر معمول، باغ های زیبا. دسترسی به یک پرستار بچه، آشپز خصوصی و راننده، و همچنین فرصت کشف مزارع و سواحل بر اسب فیجی در این هتل وجود دارد.

۵٫ کاخ سوئیت در هتل جمیرا در بدروم ترکیه
قیمت: شبی ۲۸٫۸۷۲ پوند

این سوئیت در هتل جمیرا امارتیست مجزا و کاخ مانند.تعداد دستشویی های کاخ سوئیت در این هتل بدروم  بیشتر از اتاق خواب های آن هستند. مجسمه های شیر طلا در استخر، اسکله خصوصی و حمام ترکی خصوصی از خدمات خاص این هتل برای مهمان های خاص تر میباشند

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle