دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

کدام کشورها برای خرید مناسب هستند؟ (سری آخر)

به گزارش ویرلن:

اغلب، تعداد مکان‌هایی که بانوان می‌توانند در آنجا خرید خود را انجام دهند کم نیست، اما اگر می‌خواهید اطراف دنیا سفر کنید و خرید بخش مهمی از برنامه‌ی شما را تشکیل می‌دهد، در اینجا مکان هایی که حتماً باید برای قرار دادن در لیست خود مدنظر داشته باشید، زیرا تجربه‌ی خریدی متفاوت را برای شما فراهم خواهند کرد.
پاریس
پاریس، شهر عشق، به وضوح علاقه‌ی ما برای خرید را بیان می‌کند. شانزلیزه یکی از مشهورترین خیابان‌های دنیاست که قیمت ملک در آنجا از همه جا بیشتر است. زمانی که در خیابان‌های آن که درختان شاه بلوط در دو سمت آن کاشته شده قدم می‌زنید، می‌بینید که حس لوکس و با کلاس بودن شما را فراگرفته است. پاریس جایی است که هر فرد طرف‌دار مد دوست دارد در آنجا باشد.

نیویورک
تمامی روزنامه‌های مد معمولاً در نیویورک کار خود را شروع می‌کنند. این شهر دارای خیابانی است که خیابان مد نامیده می‌شود. این خیابان که از برندهای شیک گرفته تا بوتیک‌های لوکس در آن وجود دارد، بهشت افراد علاقه‌مند به خرید است. مواظب باشید همه‌ی پس انداز مالی خود را در نیویورک خالی نکنید.

برای مشاهده اطلاعات هتل های خارجی ، راهنمای جاذبه های تور کشورها و گرفتن قیمت هتل های خارجی به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle