دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

کدام کشورها برای خرید مناسب هستند؟ (سری دوم)

به گزارش ویرلن:

اغلب، تعداد مکان‌هایی که بانوان می‌توانند در آنجا خرید خود را انجام دهند کم نیست، اما اگر می‌خواهید اطراف دنیا سفر کنید و خرید بخش مهمی از برنامه‌ی شما را تشکیل می‌دهد، در اینجا مکان هایی که حتماً باید برای قرار دادن در لیست خود مدنظر داشته باشید، زیرا تجربه‌ی خریدی متفاوت را برای شما فراهم خواهند کرد.

توکیو
توکیو زیرساخت بسیار توسعه یافته ای دارد که همه چیز را از ساختمان‌های اداری، مکان‌های مسکونی، تا مراکز بزرگ خرید و مغازه‌های کوچک شامل می‌شود. اغلب مردم در توکیو از فروشگاه‌های بزرگ خرید می‌کنند. این فروشگاه‌ها در طی سال‌ها برای ایجاد یک تجربه خرید باکیفیت و شخصی سازی شده تکامل پیدا کرده اند و دارای خدمه‌ای هستند که برای پاسخ گویی به مشتریان و همچنین دادن اطلاعات دقیق و پیشنهادات در مورد کالاهایی که به فروش می‌رسانند، کاملاً تعلیم دیده‌اند. توکیو حتی دارای محله‌ای به نام محله‌ی خرید است که در آنجا هر چیزی را که بتوانید تصور وجود دارد. این فروشگاه‌های بزرگ آن‌ها تنها محدود به لباس، کیف و کفش نیستند، بلکه بخش‌های بزرگی برای عرضه غذاهای عجیب و مجلل مانند شیرینی‌های فرانسوی، و وسایل حمام و خانه نیز دارند. این فروشگاه‌ها بسیار پرپیچ و خم هستند بنابراین آمادگی آن را داشته باشید که راه خودتان را گم کنید.

مادرید
مادرید با داشتن خیابان‌های سنگفرش شده، کافه‌های عجیب و جالب و افراد اسپانیایی مجلل، شهر زیبایی است. اما دانستن این نکته نیز جالب است که مادرید در رتبه‌ی جهانی برای اقلام لوکس عمومی، در رتبه سوم قرار گرفته است. منگو و زارا برندهای مشهوری اسپانیایی هستند، بنابراین شما می‌توانید اجناس آن‌ها را در اینجا با نصف قیمت، نسبت به جاهای دیگر دنیا خریداری کنید . مادرید خیابانی به نام گران ویا دارد ( به معنی خیابان بزرگ است) که خیابانی بی‌انتها پر از مغازه‌ها و کافه‌ها است. هر برندی را که بتوان تصور کنید می‌توانید در این خیابان پیدا کنید. اگر بیشتر به مراکز بزرگ خرید علاقه دارید، می‌توانید به ال کورته اینگلس یا محله ی سالامانکا بروید. و فراموش نکنید مردم اسپانیا هنوز فروشگاه‌های کوچک خود را دوست دارند بنابراین به یاد داشته باشید به بازار ارزان‌قیمت ال راسترو نیز سری بزنید تا از تخفیف‌های بزرگ برای اجناس اسپانیایی معتبر بهره‌مند شوید.

برای مشاهده اطلاعات هتل های خارجی ، راهنمای جاذبه های تور کشورها و گرفتن قیمت هتل های خارجی به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle