دسته‌ها
پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

کالری سوزی در خواب

به گزارش ویرلن به نقل از تبیان ؛ خوردن برخی از غذاها باعث افزایش متابولیسم و در نتیجه کالری سوزی میشود پس اگر میخواهید یک رژیم لاغری را شروع کنید که حتی در خواب هم به کاهش وزن شما کمک کند این مواد غذایی را امتحان کنید.

۱-ماهی

ماهی برای فعال کردن متابولیسم بدن مفید است. پروتئین ها نقش مهمی در این کار دارند. بنابراین خوردن ماهی برای وعده ی شام باعث فعالتر شدن متابولیسم بدن در طول خواب می شود.

۲-کیوی

کیوی میوه ای است حاوی فیبر زیاد و کالری اندک. این میوه به دلیل دارا بودن ویتامین C زیاد، باعث تحریک متابولیسم بدن می شود و استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد. با مصرف کیوی برای عصرانه می توانید به هدفتان نزدیک تر شوید.

۳-زنجبیل

زنجبیل یک همیار انرژی سوز شبانه است. این ریشه ی مفید متابولیسم را تحریک می کند و کالری هایی که در طول روز جذب کرده اید را می سوزاند.

۴-گوشت قرمز

گوشت قرمز برای هضم شدن نیاز به انرژی بالایی دارد. همین کار باعث افزایش کالری سوزی مربوط به متابولیسم می شود. البته یادتان باشد که دچار افراط نشوید. مصرف روزانه بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم گوشت قرمز کافی است.

۵-جوز بویا

جوز بویا که فرانسوی ها به آن موسکاد می گویند مانند زنجبیل روی متابولیسم بدن تأثیر می گذارد. مصرف آن در غذاها، انواع سوپ و همچنین انواع سس یک سلاحی شبانه در مقابل کالری های دریافتی است.

۶-دارچین

دارچین خواص زیادی دارد و صرفاً برای طعم دهی به غذاها نیست. این ادویه حاوی مواد معدنی زیادی است که باعث تحریک متابولیسم بدن می شوند و شما را به هدفتان نزدیکتر می سازد. در وعده ی شام از این ادویه ی پرخاصیت غافل نشوید.

۷-تخم مرغ

تخم مرغ به دلیل دارا بودن پروتئین به افزایش کالری سوزی کمک زیادی می کند. یادتان باشد که میزان تخم مرغ مصرفی در هفته نباید بیش از ۸ عدد باشد؛ چون امکان دارد کلسترول خونتان را بالا ببرد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle