دسته‌ها
پزشکی و سلامت پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

چگونه روابط عاشقانه‌تان را برای روز ولنتاین عاشقانه‌تر کنید؟؟

راه‌هایی برای تقویت رابطه

 

تشکر کردن

به گزارش ویرلن از وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا : برای حفظ رابطه و قوی کردن روابطتان هرروز از زوج خود تشکر کنید.همه ما نیاز به تشکر و تشویق داریم.سعی کنید برای کوچک‌ترین کاری که شریک زندگی‌تان برایتان انجام می‌دهد، از او تشکر کنید.تشکر کردن می‌تواند فیزیکی باشد،یعنی می‌توانید او را در آغوش بگیرید و یا اینکه او را ببوسید و نوازش کنید.تشکر کردن فیزیکی ماندگاری بیشتری دارد، اما کلمات گذرا هستند.

وقتی روز ولنتاین عشقتان برای شما هدیه‌ای خرید،از او تشکر کنید و با این کار دل او را آرام کرده و احساساتش را تحریک نمایید.

 

۱

 

بوسه

زمانی که صبح می‌خواهید از خانه خارج شوید،خیلی سریع سر یکدیگر را ببوسید و سپس از هم جدا شوید. در اغلب موارد زمانی که دختر و پسر یکدیگر را می‌بوسند، آن‌ها رضایت بیشتری از ارتباط با یکدیگر دارند و احساس پیوند و تعلق خاطر بیشتری نسبت به یکدیگر می‌کنند.تحقیقی در رابطه با روابط و ارتباطات نشان داده است که روابط جنسی به ایجاد حس رضایت در رابطه تأثیر زیادی نمی‌گذارد در حالی که کیفیت و نوع بوسه تأثیر مستقیمی بر ایجاد حس رضایت بین زوجین دارد.

 

لمس عاشقانه

قدرت لمس می‌تواند بسیار قوی باشد،چه یکدیگر را به آغوش بگیرید و یا فقط دست یکدیگر را بگیرید. در واقع، بغل کردن مزایای سلامتی جدی از قبیل: کاهش فشار خون ، افزایش سطح اکسی توسین و کاهش استرس دارد. هرچه یکدیگر را شدیدتر، طولانی‌تر و بیش‌تر در آغوش بگیرید، تأثیر آن قوی‌تر می‌شود.

 

دور ماندن از یکدیگر احساسات قلبی شما را قوی‌تر می‌کند

آیا شما در رابطه‌ای از راه دور هستید؟؟ دیگر نگران و در اضطراب نباشید.

مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۳ در مجله ارتباطات،روابط از راه دور را مورد بررسی قرار داد و این مطالعه نشان داد که زوج‌هایی که از راه دور با یکدیگر  ارتباط دارند نسبت به زوج‌های نزدیک ، صمیمیت بیش‌تری دارند. به گفته محققان،اگرچه مقدار ارتباط زوج‌های از راه دور کمتر است اما کیفیت روابط آن‌ها بهتر از زوج‌های نزدیک است.

اگر از یکدیگر دور هستید،روز ولنتاین را می‌توانید با ارسال یک متن عاشقانه به یکدیگر تبریک بگویید و با تمام وجود به هم ابراز احساسات کنید.

 

۳

 

با یکدیگر به تخت خواب بروید

بسیار از زوج‌ها را می‌بینیم که بدون هم و یا جلوی تلویزیون به خواب می‌روند و بدون هم می‌خوابند. این گونه روابط شما را از یکدیگر دور می‌کند. زن و شوهر نباید بدون یکدیگر به خواب بروند، فقط باید سرشان را کنار یکدیگر گذاشته ، احساس آرامش کنند و سپس به خواب بروند.خوابی که در کنار همسرتان باشد،کیفیت بالایی دارد و شما را شاداب می‌کند.

 

ارسال پیامک عاشقانه شیرین

فناوری ممکن است بسیار عاشقانه به نظر نیاید ، اما می‌تواند به  تقویت پیوند شما با شریک زندگی‌تان کمک کند. مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۳ در مجله زن و شوهر و رابطه درمانی، اثبات کرد که فرستادن یک متن دوست‌داشتنی برای شریک زندگی‌تان باعث می‌شود که در رابطه احساس رضایت بیشتری داشته باشد. فقط مراقب محتوای متون پیامک خود باشید و توجه داشته باشید که یک پیام کوتاه تأثیرگذارتر از پیام بلند و مفصل است.در مواقعی که با یگدیگر جروبحث دارید یک پیامک کوتاه مانند “تو قلب من” برایش بفرستید تا لبخند را بر لبانش بیاورید.

 

۴

مراقب عشق خود باشید

زمانی که عاشق می‌شوید اولین قدم مهم در رابطه، اهمیت و توجه به عشقتان است.زمانی که صبح از خواب بلند می‌شوید او را نگاه کنید و به او عشق بورزید، در مواقع خستگی و ناراحتی کنارش باشید و او را آرام کنید.تمام توجهتان را وقف عشقتان کنید.

منبع:  وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle