دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

پرواز با زیپ لاین + عکس

پرواز با زیپ لاین Zip Line

به زیپ لاین خوش آمدید!!!  زیپ لاین یک شرکت هواپیمایی نیست.  هواپیما نمی تواند از لابلای درختان پرواز کند مگر در زمان سقوط.  زیپ لاین یک اسپرت یا ورزش جدید است که شاید منشاء آن وسیله حمل و نقل در بعضی کوههای امریکای مرکزی و جنوبی باشد که افراد برای رفتن از یک کوه یا تپه بزرگ به کوه یا تپه بزرگ بعدی از یک کابل و آویزان شدن به کابل استفاده می کرده اند.

به گزارش ویرلن ؛ اکنون زیپ لاین ها با گرفتن پول از افرادی که طالب افزودن آدرنالین خونشان هستند آنها را با کامیون یا تراکتور و تریلی به بالای کوه های جنگلی برده و از آنجا آنها را توسط یک رشته زیپ لاین به محل قبلی بر می گردانند و ۵۰ یا ۶۰ دلاری کاسبی می کنند.
حالا شما یک کابل بین دو درخت داشتید که با زاویه حدود ده درجه فاصله این دو درخت که یکی بالای تپه بود و دیگری پائین تر را بهم وصل می کرد. شما با چند قلاب و پولی به این کابل وصل می شدید و بقیه کار بعهده نیروی جاذبه بود.

Zip Line-9

فقط اگر می خواستید در آسمان چرخ نخورید توصیه می شد که دستکش قطور چرمی خود را در پشت سر بصورت شل بدور کابل نگاه دارید که روی هوا نچرخید.  برای طی این مسافت سربالایی که ما آمده بودیم باید چندین بار از یک زیپ لاین پیاده شده و سوار بعدی می شدیم که یا در امتداد قبلی بود و یا حتی ممکن بود ۹۰ درجه اختلاف مسیر با قبلی داشته باشد.
معمولاً فاصله مان از زیر پایمان بین بیست متر تا یکصد متر بود و مانند تله کابین که گاه به تپه نزدیک می شود و گاه از زمین دور،‌ ما هم این تجربه را بصورت باز در هوای آزاد داشتیم.  مدلی که ما داشتیم فقط یک کابل بین دو درخت بود که عیناً شبیه تله کابین ها بود.  اگر بنا به علتی این کابل پاره می شد این کاسکت پلاستیکی نمی توانست برای شما کاری بکند.  در مدل های مدرن تر از دو کابل استفاده می شود که اگر یکی پاره شد آن یکی بتواند شخص را در هوا حفظ بکند.

Zip Line-8

همان دست شما که به دور کابل است که تعادل شما را حفظ کند حالت ترمز هم دارد و با مشت کردن دستتان بر دور کابل ترمز می کنید.  یکی از بدترین حالت ها اینست که شما زود و قبل از رسیدن به ایستگاه و درخت بعدی که روی آنها بالکن هایی نصب شده و فردی در آنجا مسئول گرفتن شما و انتقال شما به کابل بعدی است ترمز بگیرید و  در میان زمین و هوا بمانید و مجبور شوید با دستان خودتان خود را به ایستگاه بعدی بکشید یا باید یک راهنمای قوی هیکل خود را به شما رسانده و شما را بتواند به همراه خود به ایستگاه بعدی برساند.

Zip Line-7

Zip Line-6

Zip Line-5

Zip Line-4

Zip Line-3

Zip Line-2

Zip Line

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle