دسته‌ها
جهان حوادث

نیروهای دولتی سوریه کنترل شهر ربیعه را به دست گرفتند

به گزارش ویرلن:

در حالی که تنها یک روز به آغاز مذاکرات بین دولت سوریه و گروههای مخالف در ژنو باقی مانده است، خبرگزاری دولتی سوریه از پیشروی ارتش این کشور در حومه شمالی و شرقی شهر لاذقیه خبر می دهد.

به گفته گروه ناظران حقوق بشر سوریه، مستقر در لندن، نیروهای دولتی روز یکشنبه کنترل شهر ربیعه را در استان لاذقیه به دست گرفتند. این شهر از سال ۲۰۱۲ تاکنون در کنترل گروه های شورشی از جمله ترکمن های سوریه و جبهه النصره بود.

به کنترل گرفتن شهر ربیعه راه را برای نیروهای دولتی در رسیدن به مرز ترکیه هموار می کند. در پی این تحولات در استان لاذقیه، خبرگزاری دولتی سوریه از در اختیار گرفتن کنترل حدود شش کیلومتر از بزرگراه حلب-لاذقیه خبر داد.

از طرف دیگر گروه ناظران حقوق بشر سوریه می گوید در روزهای اخیر بیش از ۹۰ نفر در جریان حمله های هوایی منتسب به روسیه در شرق سوریه کشته شده اند.

نیروهای دولتی سوریه طی ماههای اخیر به کمک جنگجویان گروه حزب الله، نیروهای ایرانی و حملات هوایی روسیه، به دنبال پیشروی و بازپس گرفتن مناطق تحت کنترل مخالفان بودند.

جنگ در سوریه از سال ۲۰۱۱ تاکنون منجر به کشته شدن بیش از ۲۶۰ هزار نفر شده است.

برای مشاهده اطلاعات هتل های خارجی ، راهنمای جاذبه های تور کشورها و گرفتن قیمت هتل های خارجی به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle