دسته‌ها
اخبار تکنولوژی برترینها علمی و فناوری فناوری اطلاعات

نتایج جستجوی گوگل در موبایل جذاب تر میشود

گوگل، از ابتدا تا زمانی که به قوی‌ترین موتور جست و جوی اینترنتی تبدیل شد، همواره در حال انطباق خود با افراد و تکنولوژی بوده است. این موتور جستجو حال نتایج جستجوی موبایل مربوط به سرگرمی را بهبود می‌بخشد.
دانش جستجوی اینترنتی الگوریتم‌هایی دارد که بسیار پیچیده‌تر و گسترده‌تر از آن چیزی است که در صفحه‌های وب می‌بینید. زمانی که قرار باشد مجموعه‌ای از ابزارهای قابل حمل و همچنین «اینترنت اشیا» را هم تحت پوشش قرار دهد، می‌بینید که مسئله‌ی نمایش دادن اطلاعات درست و هدفمند چه قدر حیاتی‌تر می‌شود. شاید گوگل بهترین جای ممکن ایستاده است تا این کار را انجام دهد، مخصوصا وقتی که این شرکت بزرگترین اکوسیستم ابزارهای همراه را در اختیار دارد.

حال گوگل جزئیاتی از تغییرات اعمال شده روی نتایج مربوط به سرگرمی را مشخص کرده است. البته تغییرات اخیر تنها بر روی نتایج جستجوی موبایل و اپلیکیشن اندرویدی اعمال شده است. زمانی که کاربران در گوگل برای موارد سرگرمی از جمله خواننده‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و موسیقی‌ را جستجو می‌کنند، با نتایجی در سربرگ‌های متفاوت مواجه می‌شوند که نتایجی مانند موسیقی‌ها، متن موسیقی و زمان پخش برنامه‌های تلویزیونی را به طور جداگانه نشان می‌دهد.

به عنوان مثال اگر عبارتی مانند Avett Brothers را جستجو کنید، با نتایجی مانند موسیقی‌ها، آلبوم‌ها و حتی زمان اجرای کنسرت‌های آتی را به طور جداگانه نشان خواهد داد. در حقیقت هرکدام از این آیتم‌ها در تب‌های جداگانه نشان داده می‌شود که اطلاعات مختلفی را به نمایش در می‌آورد. البته گزینه‌هایی برای پخش موسیقی‌ نیز فراهم شده است. این ویژگی در حال حاضر برای گوشی‌های موبایل اندرویدی فراهم شده و برای کاربران اپلی نیز به زودی در دسترس قرار می‌گیرد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle