دسته‌ها
توریسم عمومی گردشگری گردشگری

مکان های دیدنی شهر واشنگتن

به گزارش ویرلن:

ای یادبود واشنگتن (Washington Monument)
بنای یادبود واشنگتن، به عنوان ادای احترام به اولین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا ساخته شد. این سازه ۱۷۰ متری (ابلیسک)، زمانی که در سال ۱۸۸۴ تکمیل شد، بلندترین ساختمان در جهان بود.

کاخ سفید (White House)
کاخ سفید ، محل اقامت رسمی رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا است . مدت کوتاهی پس از اتمام آن در سال ۱۸۰۰ ، این ساختمان به کاخ سفید ملقب شد و این نام در حدود یک قرن بعد به عنوان نام رسمی این ساختمان انتخاب شد.

ساختمان کنگره آمریکا (US Capitol)
ساختمان کنگره آمریکا ، قوه مقننه دولت آمریکا که شامل هر دو مجلس سنا و مجلس نمایندگان می شوند، را در خود جای داده است.

بنای یادبود ایوو جیما (Iwo Jima Memorial)
بنای یادبود ایوو جیما، بر پایه عکسی که در جنگ جهانی دوم در جزیره ایوو جیما گرفته شده و برنده جایزه پولیتزر شد ساخته شده است. این بنای یادبود، به تمام تفنگداران دریایی که جان خود را در جنگ از دست دادند اختصاص داده شده است.

بنای یادبود لینکلن (Lincoln Memorial)
بنای یادبود لینکلن در سال ۱۹۲۲، به عنوان ادای احترام به آبراهام لینکلن، رئیس جمهور کشته، ساخته شد. این بنای یادبود اغلب به عنوان محل تظاهرات و تجمعات سیاسی استفاده می شود.

موزه ملی هوافضا (National Air & Space Museum)
موزه ملی هوافضا یکی از محبوب ترین موزه های جهان است، و مجموعه ای از هزاران وسیله مربوط به حمل و نقل هوایی و فضایی، مانند ماژول فرمان آپولو ۱۱، را در خود جای داده است.

بنای یادبود جفرسون (Jefferson Memorial)
این بنای یادبود در حاشیه دریاچه تایدال باسین (Tidal Basin) برای ادای احترام به توماس جفرسون، سومین رئیس جمهوری ایالات متحده که یکی از بزرگترین شخصیت های تاریخ آمریکا نیز شناخته می شود ساخته شده است.

بنای یادبود جانبازان جنگ کره
این بنای یادبود (Korean War Veterans Memorial) که در تاریخ ۲۷ ژوئیه سال ۱۹۹۵ به اتمام رسید، ۱۹ سرباز آمریکایی که راه خود را از میان زمین های خشن کره جنوبی باز کردند را نشان می دهد. این بنا برای بزرگداشت کسانی که در اوایل سال های ۱۹۵۰ در جنگ کره شرکت کردند ساخته شده است.

یادبود ویتنام (Vietnam Memorial)
بنای یادبود سربازان جنگ ویتنام، یک دیوار بلند از گرانیت سیاه است که برای بزرگداشت سربازانی که در جنگ ویتنام خدمت کردند ساخته شده است. در این دیوار، اسامی همه کسانی که در جنگ ویتنام کشته شدند حک شده است.

بنای یادبود جنگ جهانی دوم (World War II Memorial)
این بنای یادبود بزرگ، به احترام کسانی که در طول جنگ جهانی دوم در نیروهای مسلح آمریکا خدمت کردند ساخته شده است. این بنا که در سال ۲۰۰۴ تکمیل شد، شامل ۵۶ ستون است که در اطراف یک استخر مرکزی قرار گرفته اند.
بنای یادبود جنگ جهانی دوم

بنای یادبود فرانکلین دی روزولت
این بنای یادبود بزرگ (Franklin D. Roosevelt Memorial)، که در سال ۱۹۹۷ افتتاح شد ، به افتخار فرانکلین دی روزولت، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا از سال ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵، بنا شده است. این بنای یادبود منطقه ای حدود ۷٫۵ هکتار را پوشش می دهد.
بنای یادبود فرانکلین دی روزولت

تفرجگاه ملی (National Mall)
تفرجگاه ملی یک نوار سبز بین ساختمان کنگره ایالات متحده و بنای یادبود واشنگتن است . بسیاری از موزه ها و موسسات فدرال واشنگتن در اطراف این تفرجگاه واقع شده است.

موزه ملی تاریخ طبیعی
یکی از برترین موزه های واشنگتن ، موزه ملی تاریخ طبیعی (National Museum of Natural History) است که دارای یک مجموعه بزرگ به خصوص از پستانداران است. این موزه در یک ساختمان کلاسیک که در سال ۱۹۱۰ به اتمام رسید قرار گرفته است.

بنای یادبود مارتین لوتر کینگ
این بنا (Martin Luther King Memorial)، یک بنای یادبود مدرن است که به احترام مارتین لوتر کینگ جونیور، رهبر حقوق مدنی و برنده جایزه نوبل که در سال ۱۹۶۸ ترور شد، ساخته شده است. قطعه اصلی این بنای یادبود، یک مجسمه گرانیتی بلند از “شاه” است که توسط مجسمه ساز چینی لی ییژین ساخته شد.

گالری ملی هنر (National Gallery of Art)
چیزی که در سال ۱۹۳۷ به عنوان مجموعه ای از ۱۴۱ نقاشی اروپایی آغاز شد، در حال حاضر یکی از بزرگترین کلکسیون های هنر غربی در آمریکا می باشد. این موزه در دو ساختمان با معماری های متضاد قرار گرفته است.

ایستگاه اتحادیه (Union Station)
این ایستگاه که در سال ۱۹۰۸ به عنوان ترمینال جدیدی برای راه آهن بالتیمور، اوهایو و پنسیلوانیا تکمیل شد ، یک ایستگاه راه آهن با شکوه ساخته شده در سبک هنرهای زیبا است.
ایستگاه اتحادیه

کلیسای جامع ملی (National Cathedral)
طراحی گوتیک این کلیسای جامع قرن بیستمی، با الهام از کلیساهای قرون وسطی اروپا الهام انجام شد. ساخت و ساز این کلیسا در سال ۱۹۰۷ آغاز شد، اما تا زمان به پایان رسیدن آن در سال ۱۹۹۰ ، حدود ۸۳ سال به طول انجامید.
کلیسای جامع ملی

بنای یادبود نیروی هوایی (Air Force Memorial)
سه ستون فولادی که بنای یادبود نیروی هوایی را تشکیل می دهند، ‘ شلیک انفجاری ‘ که یک مانور پرواز نمایشی است که توسط تیم نمایشی تاندربرد نیروی هوایی ایالات متحده انجام می شود را به یاد می آورد.

ساختمان دادگاه عالی ایالات متحده
ساختمان دادگاه عالی (US Supreme Court Building)، بالاترین دادگاه قضایی در ایالات متحده آمریکا ، در این ساختار نئو کلاسیک باشکوه، که بین سال های ۱۹۳۲ تا ۱۹۳۵، براساس طرحی از کاس گیلبرت ساخته شد قرار دارد.

کتابخانه کنگره (Library of Congress)
این کتابخانه که در سال ۱۸۰۰ بنا نهاده شده، یکی از بزرگترین مجموعه کتاب ها در جهان را در خود جای داده است. در سال ۱۸۹۷، کتابخانه به ساختمان با شکوه فعلی که به عنوان ساختمان جفرسون شناخته می شود نقل مکان داده شد.

 برای مشاهده اطلاعات هتل در واشنگتن، راهنمای جاذبه های تور واشنگتن، و گرفتن قیمت هتل های واشنگتن، به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در واشنگتن، را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle