دسته‌ها
عمومی

مهاجم پرسپولیس اینگونه قاتل شد

مهاجم پرسپولیس پس از مدت ها ناکامی در بازی با راه آهن درخشید.

درست سه بازی قبل بود که مهدی طارمی در بازی با نفت به تعداد انگشتان دو دست موقعیت گل از دست داد. در پایان آن دیدار هواداران پرسپولیس نسبت به طارمی واکنش تندی نشان دادند و حتی کار به  جایی رسید که این اعتراضات به صفحه اجتماعی طارمی هم کشید و در طی آن تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در واکنش انتقادات و فحاشی ها، صفحه های شخصی خود را در اینستاگرام بستند. برانکو برای ساکت کردن اعتراضات به جای مصاحبه در رسانه ها در اردوی کیش به پانادیچ دستیار اول خود ماموریت داد تا مشکل گل نزنی مهاجم خبرسازی تیمش را حل کند و به قول خود برانکو از طارمی یک قاتل بسازد. پانادیچ از لحاظ روحی و فنی از اردوی کیش به این سو، روی این بازیکن کار کرده و احتمالا دو گلی که طارمی در بازی با راه آهن به ثمر رساند نتیجه همین کار اختصاصی است. آندره پانادیچ که خود در سطح اول اروپا بازی کرده بود می دانست که طارمی به چه چیزی برای بازگشت به اوج خود نیاز دارد. او در تمرینات و با توجه به اینکه مهدی در بازی با گسترش هم غایب بود، تمام زوایای یک بازیکن سطح اول شدن را آموزش داد.

طارمی باید یاد می گرفت در هر بازی موقعیت زیادی نصیبش نمی شود و باید قدر تک تک  موقعیت هایش را بداند و همین شد که در بازی با راه آهن دو گل متفاوت به ثمر رساند. یکی روی کار انفرادی و دیگری روی کار تیمی. گل اول روی شم گلزنی او به ثمر رسید و گل دوم او روی یک حرکت تیمی و روی یک ریباند. طارمی فهمید که باید در لحظات ویژه  کجا باشد و بود و گلزنی کرد تا نشان دهد همان قاتلی شده که برانکو می خواهد و آمده است تا موقعیت ها را ترور کند و امان ندهد به تیم هایی که باید در یک لحظه کشته شوند.

آندره پانادیچ در این باره اذعان داشت:«من خودم زمانی در فوتبال آلمان حضور داشتم و در آنجا بارها به این موضوع برخوردم. حتی کریس رونالدو هم زمانی دچار نزول می شود و این نیست که در هر بازی او هت تریک کند وشاید در یک بازی حتی در زدن یک پنالتی هم ناکام باشد. من می دانستم که طارمی چه می خواهد؛ او شم گلزنی دارد، فقط آن را گم کرده بود که من کمکش کردم پیدایش کند. در تمام تمرینات طارمی ابتدا احتیاج داشت از لحاظ روحی برگردد و اینکه بداند در تمام دنیا هم این اتفاق می افتد و خوشحالم که او خیلی زود به مسیر برگشت تا نشان دهد اگر بازیکنی بخواهد، می تواند موفق شد. بازیکن بزرگ جادوگر نیستند اما خوب بلدند برای رسیدن به هدفشان تلاش کنند. طارمی حالا کار سخت تری در پیش دارد؛ این که تلاش کند تا دوباره از مسیر خارج نشود. امیدوارم او بتواند به زودی در اروپا موقعیتی پیدا کند و در آنجا بدرخشد.»

 

همشهری ورزشی

تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle