دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

مناطق دیدنی کشور اسلواکی

به گزارش ویرلن:

جمهوری اسلواکی در اول ژانویه ۱۹۹۳ و به دنبال تجزیه کشور چکسلواکی سابق به دو قسمت چک و اسلواکی، پدید آمد. اسکواکی کشوری کوهستانی و پوشیده از جنگل است که علاوه بر کوههای «تاترا»‌که در شمال کشور قرار دارند، بخش غربی رشته کوههای کارپات نیز از این کشور عبور می کنند. براتیسلاوا که پایتخت کشور است، در ساحل شمالی رو خانه دانوب واقع شده است. منابع طبیعی اسلواکی شامل: سنگ آهن – مس- آنتیموان – جیوه – منگنز و نفت می باشد. اقتصاد این کشور شدیداً به جلگه حاصلخیز جنوبی وابسته است، که آب و هوایی معتدل داشته و کشاورزی در آن منطقه متداول می باشد. بخش عمده روابط تجاری و اقتصادی این کشور با جمهوری چک انجام می پذیرد.

 مناطق دیدنی کشور اسلواکی:
قلعه براتیسلاوا (bratislava castle)
«براتیسلاوا» شهر قصه ها و قلعه های باشکوه، خانه های دلباز و بالکن هایی با چشم انداز رنگ و نور و طبیعت و البته رود زیبای «دانوب» در دو قدمی شماست.پایتختی بزرگ و غنی و جذاب که فقط ۴۳۰ هزار نفر سکنه دارد و یکی از توریستی ترین نقاط اروپا و فاصله آن با «وین» پایتخت اتریش فقط ۶۰ کیلومتر است.این یک رکورد به عنوان نزدیک ترین فاصله بین دو پایتخت است و به همین دلیل تعجبی ندارد اگر حتی با اسم و جذابیت های «براتیسلاوا» آشنا نباشید.

 برای مشاهده اطلاعات هتل در اسلواکی، راهنمای جاذبه های تور اسلواکی، و گرفتن قیمت هتل های اسلواکی، به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در اسلواکی، را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle