دسته‌ها
ورزشی

مصاحبه کی روش : خداحافظی از تیم ملی !

امروز پس از شنیدن خبر خداحافظی احتمالی کی روش که البته احتمالش از قبل هم می رفت فقط یک دلیل به ذهنمان خطور کرد: فشار این روز های اطرافیان به کفاشیان و دعوا های داخلی با اسدی و ….

این که کی روش دوباره تصمیم به رفتن بگیرد حق اوست، چرا که در این چند ماه هر چقدر فشار لازم بود از سوی برخی ها و با دستور برخی دیگر به او وارد کردند و کی روش هر چقدر مغرور و خودخواه باشد و هر چه در ایران با یکدندگی حرف خودش را زد اما باز هم سر مربی تیمی بود که ما برای پیروزی هایش هورا می کشیم.

این بار داستان متفاوت است و کی روش می داند که این شمشیر ها بالاخره سر او را می برد و برای همین اگر خدا حافظی صورت بگیرد، این بار جدی تر از هر بار است و مانده ایم که نفر بعدی که بیاید با چه کسانی آبش در یک جوی می رود و با چه کسانی مشکل خواهد داشت.

این داستان باید ریشه ای حل شود یک سر مربی یک قرار داد دارد و طرف حسابش هم یک سازمان و ارگان است و این نمی شود که هر روز با روش های مختلف جواب گوی آدم های ریز و درشتی باشد که درفوتبال خود نمایی می کنند.
 
در این باره البته هنوز خبری رسمی از خود کی روش و یا اردوی این تیم از گوام به تهران مخابره نشده است و شاید در راه طولانی گوام تا تهران خبر در اقیانوس مدفون شود و باز کی روش بماند و نوازش های دور و اطراف ….

دبیری: خداحافظی کی روش صحت ندارد
 
شهرام دبیری : در خصوص شایعه‌هایی در خصوص خداحافظی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: فکر نمی‌کنم چنین چیزی صحت داشته باشد. این موضوع در حد گمانه زنی‌های رسانه‌هاست .
 
وی ادامه داد: سرمربی تیم ملی فوتبال با فدراسیون ایران قرار داد دارد.
 
وی درخصوص جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: چهارشنبه جلسه هیات رئیسه برگزار می‌شود و درباره حسابرسی مالی به بحث و تبادل نظر خواهیم پرداخت دراین جلسه درباره مجمع آتی فدراسیون هم به گفتگو می‌پردازیم.
 
دبیری درباره اختلافات فدراسیون فوتبال به این جمله اکتفا کرد: اختلاف نظر میان همه ارگان‌ها وجود دارد در حال حاضر آتش بس اعلام شده است.

شهاب الدین عزیزی خادم نیز در خصوص مسائل جاری فدراسیون فوتبال و شایعاتی که درباره خداحافظی کی روش گفت: در این باره پس از جلسه چهارشنبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پاسخگوی شما خبرنگاران خواهم بود.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle