دسته‌ها
گوناگون

مراکزآموزشی پنج شهرستان فردا تعطیل است

قاسم قائدی دوشنبه شب درگفت وگو با ایرنا افزود: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران تمام مقاطع تحصیلی در مدارس و مراکز آموزش عالی در شهرستان های بوشهر، دشتستان ، تنگستان، گناوه و دیلم فردا ( روز سه شنبه) درنوبت صبح تعطیل شده است.
وی یادآورشد: همه کارگروههای مدیریت بحران استان بوشهر برای انجام اقدام های لازم در آماده باش هستند.
قائدی اضافه کرد: باتوجه به شرایط جوی نامناسب مردم به اطلاعیه های مدیریت بحران توجه داشته باشند و از تردد غیر ضروری نیز در جاده های درون و برون شهری پرهیز کنند.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر نیز گفت: براساس پیش بینی نقشه های هواشناسی از عصر امروز (دوشنبه) یک سامانه بارشی وارد این استان شده است.
پیام مساعدی درگفت و گو با ایرنا افزود: با آغاز فعالیت این سامانه بارشی انتظار می رود در ۴۸ ساعت آینده شاهد رگبارهای شدید باران، رعد و برق و وزش تند باد در بیشتر مناطق استان بوشهر باشیم.
وی یادآورشد: با خروج این سامانه بارشی از استان بوشهر پیش بینی می شود علاوه بر افزایش سرعت بادهای شمالی و تلاطم دریا دمای هوا در استان بوشهر به طور محسوسی کاهش یابد.
مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی نیمه ابری و همراه با رگبار باران، رعد و برق و ریزش تگرگ پیش بینی می شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به وقوع آبگرفتگی در گذرگاه های عمومی افزود: با توجه به سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در این مدت شهروندان باید برای تردد درون شهری و برون شهری تمهید های لازم را پیش بینی کنند.

 

منبع : ایرنا

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle