دسته‌ها
اخبار تکنولوژی اخبار خودرو حمل و نقل علمی و فناوری

مدل X تسلا ، اولین خودروی SUV الکترونیکی دنیا

به گزارش ویرلن ؛ شرکت تسلا که چند ماه پیش خودروی مدل X خودش را معرفی کرده بود، اعلام کرد که این اتومبیل با قیمت ۸۰ هزار دلار به فروش می‌رسد. مدل X شرکت تسلا اولین خودروی SUV الکترونیکی دنیا به شمار می‌رود و اگر آن را پیش خرید کنید، می‌توانید ویژگی‌های مختلف آن را خودتان انتخاب کنید تا روی خودرو قرار بگیرند.
شرکت تسلا با اعلام قیمت خرید این خودرو این امکان را برای افرادی که مدل X را پیش خرید می‌کنند به وجود آورده که بتوانند ویژگی‌های اتومبیل و رنگ آن‌را انتخاب کنند. همچنین مشخص شده خودروی مدل X سه مدل به نام‌های ۷۰D ،۹۰D و P90D خواهد داشت که هرکدام آن‌ها ظرفیت باتری و عملکرد متفاوتی دارند.

تسلا در گذشته هم این امکان را برای مشتریان‌اش به وجود آورده بود که بتوانند با پیش خرید خودروهای مختلف ویژگی‌های آن‌ها را انتخاب کنند. البته مدل X هنوز به مرحله‌ی تولید انبوه نرسیده و شرکت تسلا در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ این خودرو را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.
با مراجعه به سایت تسلا می‌توانید خودروهای مدل X و مدل S را مشاهده کنید. درحال حاضر امکان شخصی‌سازی خودروی مدل X در اختیار برخی از مشتریان قرار گرفته و به احتمال زیاد این قابلیت به‌زودی در دسترس تمام کاربران قرار می‌گیرد. درحالی که هنوز مشخص نیست که چرا امکان پیش خرید و انتخاب ویژگی‌ها در اختیار تمام کاربران قرار نگرفته، این احتمال وجود دارد که در آینده نوع ویژگی‌ها و قیمت مدل X برای کاربران مختلف تغییر کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خودروی مدل X شرکت تسلا

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle