دسته‌ها
VIRLAN اخبار تکنولوژی اخبار خودرو برترینها

مدل هیبریدی لکسوس LC 500

لکسوس یک مدل هیبریدی از LC 500 می‌سازد
شرکت لکسوس خبر از رونمایی مدل هیبریدی لکسوس LC 500 در نمایشگاه خودرو ژنو داده است. لکسوس LC500 یکی از بهترین خودروهای نمایشگاه دیترویت امسال بود.

از نظر ظاهری، LC 500h هیچ تفاوتی با مدل معمولی‌اش ندارد.

به گزارش ویرلن ؛ مدل هیبریدی این خودرو، لکسوس LC 500h نام گرفته است. شرکت لکسوس حرفی از مشخصات فنی این خودرو نزده، اما منبعی نزدیک به لکسوس، در صحبت به وب‌سایت Motoring برخی از اطلاعات این خودرو را لو داده است. این طور که به نظر می‌رسد، LC 500h از یک موتور شش سیلندر V-شکل با ظرفیت ۳٫۵ لیتر بهره می‌برد. این موتور توانایی تولید ۳۰۸ اسب‌بخار را دارد. یک موتور برقی هم با توانایی تولید ۲۱۷ اسب‌بخار در این خودروی هیبریدی قرار داده شده است. این دو موتور روی همدیگر توانایی تولید ۴۷۰ اسب‌بخار قدرت را دارند.

برای مقایسه، مدل معمولی LC 500 یک موتور V8 با ظرفیت ۵ لیتر دارد که می‌تواند ۴۶۷ اسب‌بخار قدرت تولید کند. این خودرو هم‌چنین از سیستم انتقال قدرت با ده دنده‌ی اتوماتیک بهره می‌برد؛ چنین سیستم انتقال قدرتی برای اولین بار است که در صنعت خودروسازی تولید می‌شود.

مدل هیبردی LC 500 توانایی تولید قدرت بیشتری را دارد؛ با این حال، این خودرو احتمالا یک باتری سنگین را حمل خواهد کرد و وزن بسیار بیشتری از مدل معمولی‌اش خواهد داشت.

lexus-lc-500h-2

از نظر ظاهری، LC 500h هیچ تفاوتی با مدل معمولی‌اش ندارد. تنها تفاوت ظاهری این خودرو، وجود دو کلمه‌ی Hybrid در سمت چپ و راست این خودرو است.

شرکت لکسوس گفته است که در نمایشگاه خودروی ژنو در ماه آینده، به صورت کامل از LC 500h رونمایی خواهد کرد.

lexus-lc-500h-3

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle