دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت عمومی ویژه پزشکی و سلامت

لیپوماتیک سینه آقایان

ژنیکوماستی آقایان

به گزارش ویرلن، بزرگی سینه در آقایان می تواند ناشی از تجمع بافت پستانی باشد که به آن  ژنیکوماستی می گویند همچنین به دلیل چاقی و تجمع بافت چربی ایجاد می شود.بزرگی سینه در آقایان برای بسیاری قابل تحنل نیست . این افراد اغلب به فکر راهی برای حل این مشکل هستند.علت و عوامل بسیاری برای ژنیکوماستی واقعی مطرح است. که در اینجا به توضیح بخشی از آن می پردازیم.
در دروان بلوغ و نوجوانی نیز افراد مسن ژنیکوماستی فیز پولوژیک وجود دارد . برخی داروها از جمله ساتمیرین ، اسپیرونولاکتون و برخی داروها ضد فشار خون می توانند باعث ژینکوماستی شوند .
در ۵۰ درصد ورزشکارانی که از هورمون های آندروژن استفاده می کنند، ژنیکوپلاستی بروز می کند . اما بسیاری از موارد بزرگی سینه آقایان به خصوص افراد چاق ژنیکوماستی واقعی نیست و تجمع چربی در سینه هاست .
از لیپوماتیک برای تخلیه این چربی ها و بافت پستانی می توان استفاده کرد . در این روش با کمترین عوارض و در کمترین زمان می توان سینه ی آقایان را کوچک کرد. لیپوماتیک یکی از روشهای مطمئن است که مورد استقبال اکثریت قرار گرفته است.

بعد از لیپوماتیک سینه آقایان پوشیدن گن به جمع شدن پوست کمک بهتری می کند . برای انجام لیپوماتیک نیاز است که با یک پزشک متخصص در این باره مشورت نمایید تا به بهترین نتایج دست یابید.

منبع: سایت دکتر قاسمی

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle