دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

قلعه‌ی نوی شوان شتین

به گزارش ویرلن:
در ابتدا این قلعه یک پناهگاه شخصی برای شاه گوشه‌گیر بود اما پس از مرگ او در سال ۱۸۸۶ برای بازدید عموم باز شد. از آن موقع به بعد بیش از ۶۱ میلیون نفر قلعه را بازدید کرده‌اند.

طراحی قلعه
قلعه‌ی نوی شوان شتین
قلعه‌ی نوی شوان شتین مظهری از معماری معاصر است که در آن شور و شوق زیاد شاه لودویگ دوم به اپرا مشهود است.
در قرن نوزدهم قلعه‌های بسیاری ساخته‌شده و یا ترمیم شدند. اغلب تغییرات مهم این کاخ‌ها مرتبط با این بود که زیباتر شوند. پروژه‌های ساخت کاخ‌هایی مشابه نوی شوان شتین در چندین ایالت آلمان صورت گرفت.

قلعه‌ی نوی شوان شتین
ایده‌ی ساخت نوی شوان شتین از دو گردشگر در سال ۱۸۶۷ گرفته شد. طرح کاخ توسط معماری به نام کریستیان جانک کشیده شد. اما پادشاه روی جزئیات طرح پافشاری می‌کرد و روی هر بخش تغییراتی می‌داد. درنتیجه‌ی کنترل زیاد شاه لودویگ قلعه بیشتر از طرح معمار شبیه به ایده‌ی او شد. این قلعه نمادی از معماری قرن ۱۹ آلمان است. شکل‌های مشتق گرفته از معماری رومی وار ( مانند طرح‌های ساده‌ی هندسی مکعب مستطیل، نیم‌کره‌ها)، گوتیک ( برج‌های باریک و تزیینات ظریف)، معماری بیزانس و هنری کاخ مخلوطی از معماری مدرن و تکنیک‌های قرن ۱۹ است.

معماری
قلعه‌ی نوی شوان شتین
پادشاه تأثیر زیادی روی معماری کاخ گذاشته و مشخصاً علاقه‌ی زیادی به طراحی و دکوراسیون داشته است. فضای داخلی و خصوصاً اتاق پادشاه که با سبک بیزانس- عربی است مشابه کلیساهای سلطنتی سیسیل در پالرمو است.
جایی که لودویگ بیشتر جوانی خود را در آن سپری کرد دارای تزییناتی حماسی است. بیشتر اتاق‌ها هیچ تزیینی ندارند و تا قبل از مرگ لودویگ تنها ۱۴ اتاق تزیین شد. ازآنجایی‌که ساخت کاخ تحت نظارت شاه بود یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن ساخته نشد، یک برجک دفاعی بزرگ که روی بلندترین نقطه‌ی مرکزی قلعه و در میانه‌ی حیاط بالایی در نظر گرفته‌شده بود اما به تصمیم خانواده‌ی شاه پس از مرگ او هیچ‌وقت ساخته نشد.

قلعه‌ی نوی شوان شتین
پایه‌هایی که برای ساخت برج دفاعی گذاشته‌شده بود در حیاط بالایی قابل‌مشاهده است.
برخلاف قلعه‌های واقعی که در اغلب موارد ساخت آن‌ها مربوط به قرن‌ها کار و بازسازی است، ساخت قلعه‌ی نوی شوان شتین از یک ساختمان نامتقارن اولیه شروع شد و در طی چند مرحله‌ی متوالی کامل گشت.

 برای مشاهده اطلاعات هتل در آلمان، راهنمای جاذبه های تور آلمان، و گرفتن قیمت هتل های آلمان، به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در آلمان، را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle