دسته‌ها
اخبار تکنولوژی اخبار خودرو برترینها حمل و نقل ویدئو

فورد ماستنگ ۲۰۱۶ جذاب‌ترین کوپه دنیا

سال گذشته فورد حدود ۱۴۰ هزار موستانگ را به فروش رسانده است و این مدل تنها خودروی اسپورت کوپه‌ای بوده که طبق داده‌ها بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه فروش داشته است.

به گزارش ویرلن ؛ در حال حاضر این خودروساز موستانگ را در ۱۴۰ بازار عرضه می‌کند.

اگرچه که سال ۲۰۱۵ اولین سالی بوده که موستانگ به‌صورت جهانی عرضه‌شده اما در ایالات‌متحده، بیش از شورلت کامارو و دوج چلنجر خریدار داشته است. موستانگ آمار فروش ۱۲۵۶۳ دستگاهی داشته درحالی‌که دو خودروی دیگر روی‌هم‌رفته فقط ۱۲۲۴۸ دستگاه فروش رفته‌اند.

 

فورد ماستنگ  ۸

۱۵

تحلیلگر فروش فورد آقای اریک مرکل می‌گوید:

درحالی‌که رشد فروش موستانگ بیش‌تر به بازارهای داخلی-خصوصا کالیفرنیای جنوبی- و محبوبیت پیشرانه‌ی اکو بوست ۲٫۳ لیتری مربوط می‌شود، اما خریداران در سایر کشورها پیشرانه‌ی ۸ سیلندر را ترجیح می‌دهند. این پیشرانه‌ی ۸ سیلندری پرقدرت از محبوبیت خاصی در خارج از ایالات‌متحده برخوردار است.

۱

از تابستان سال پیش تابه‌حال بیش از ۱۶ هزار سفارش موستانگ در اروپا ثبت شده است. در آلمان مدل کانورتیبل موستانگ بالاترین نرخ فروش بین‌المللی را دارد. بازارهایی نظیر چین و انگلستان دسترسی محدودشده‌ای دارند اما هنوز هم در فروش ۱۴۱۸۶۸ دستگاهی جهانی موستانگ نقش خاص خود را ایفا می‌کنند.

۴

فورد ماستنگ کوپه ۲۰۱۶

مرکل در ادامه‌ی صحبت‌های خود به نکات جالبی اشاره می‌کند:

مصرف‌کنندگان آمریکایی برای چندین دهه از خودروهای اسپورت خارجی لذت برده‌اند بنابراین زمان آن فرارسیده تا آمریکایی‌ها با فرستادن موستانگ جدید به بازار قدرت خود را نشان دهند. بازارهای جهانی از ظرفیت بالایی برخوردار هستند. موستانگ تنها خودروی اسپورت کوپه است که فروش بیش از ۱۰۰ هزار دستگاهی را در سال گذشته ثبت نموده است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle