دسته‌ها
رپورتاژ آگهی

«صرفه جو» جامع ترین راهنمای خرید فارسی زبان

خرید کردن یک بخش اجتناب ناپذیر از زندگی هر انسانی است که میزان قابل توجهی از پول، وقت و انرژی هر فرد به این امر اختصاص می‌یابد. اما یک نرم افزار کاربردی می‌تواند به شما در مدیریت سرمایه‌هایتان کمک شایانی کند.

«صرفه جو» یک راهنمای خرید و در واقع جامع‌ترین راهنمای فارسی زبان است. این اپلیکیشن به عنوان مشاور، کاربران خود را در تمامی مراحل انجام خرید از بررسی و انتخاب تا خود خرید، یاری و همراهی می‌کند.

«صرفه جو» در جشنواره وب ایران سال ۱۳۹۴ وب سایت صرفه جو در بخش مقایسه قیمت برترین وب سایت ایران انتخاب شد.

IMG_20160225_173858

در اولین گام شما می‌توانید در میان عرضه کنندگان و فروشگاه‌های متنوع آنلان و آفلاین(سطح شهر) کالای خود را جست‌و جو کرده و محصولی منطبق با نیازتان بیابید. اپلیکیشن پس از کمک به شما در یافتن محولات مورد نظرتان، اطلاعات جامع و کاملی از امکانات، لوازم جانبی، مشخصات فنی و گارنتی آن در اختیارتان قرار می‌دهد.

باید بدانید که صرفه جو تمام اطلاعات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از بازار جمع آوری می‌کند و خود به هیچ عنوان فروشنده و یا ذی‌نفع در فروش کالا نیست.

کاربران پس از مطالعه دقیق درباره محصول مرد پسندشان، می‌توانند به بررسی قیمت و تاریخچه آن بپردازند یعنی از افت و خیز قیمت عرضه آن کالا در فروشگاه‌های مختلف مطلع شوند. البته «صرفه جو» یک برگ برنده خاص در این جا دارد و آن امکان مقایسه قیمت کالا در فروشگاه‌های مختلف با یکدیگر است. این امکان به شما کمک می‌کند تا به آسانی و تنها با یک نگاه بتوانید بهترین و مناسب‌ترین قیمت را در میان عرضه کنندگان بیابید.

پس از آن که کاربر محصول خود و فروشنده آن را انتخاب کرد، «صرفه جو» آدرس و اطلاعات تماس فروشگاه و نحوه تهیه کالا از آن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و حتی برای کمک بیشتر، بهترین مسیر برای دسترسی و نزدیکترین فروشگاه را به وی پیشنهاد می‌کند.

اپلیکیشن «صرفه جو» رایگان است و فعلا تنها برای کاربران سیستم عامل اندروید منتشر شده است ولی نسخه iOS آن نیز به زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. البته میتوان به بخش خوبی از امکانات اپلیکیشن از طریق وبسایت صرفه جو هم دسترسی پیدا کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دانلود نرم افزار به وبسایت صرفه جو مراجعه فرمایند

لینک دانلود اپلیکیشن صرفه جو در سایت بازار

 

منبع : رپورتاژ آگهی

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle