دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

شهر کوتوله‌ها در ایسلند + عکس

به گزارش ویرلن ؛ کوتوله ها همانطور که از نامشان پیداست، آدم های کوچکی هستند که قدشان فراتر از ۳۶ اینچ نمی رود و همچنین دارای گوش های بزرگ هستند که لباس های قدیمی به تن می کنند و هرگز کلاه های نوک تیز سرشان نمی کنند.

این افسانه در منطقه “پیاده روی کوتوله ها” در Hafnarfjörður که شهری بندری نزدیک به ریکیاویک، پایتخت ایسلند، است رواج یافته ست و این شهر به پاتخت کوتوله ها نیز شهرت دارد.

بله، کوتوله ها. ۵۴% از مردم ایسلند وجود کوتوله ها را باور دارند یا می گویند که احتمال وجودشان هست. در اطراف جاده های ایسلند صخره هایی قرار دارد که به گفته قدیمی ها محل سکونت کوتوله هاست. حتی یکی از نمایندگان پیشین پارلمان قسم می خورد که در تصادف جاده ای جانشان را خانواده ای از همین کوتوله ها نجات داده اند.

خانه کوتوله‌ها در ایسلند
خانه کوتوله‌ها در ایسلند

در فصل زمستان خیابان های شهر  Hafnarfjörður با چراغ ها و تزئینات مربوط به ۱۳ کوتوله تزیین شده اند و افرادی با لباس مبدل کوتوله ها در خیابان با مردم شوخی می کنند.اغلب کودکان محلی نیز کفش های خود را برای کوتوله ها بیرون از خانه می گذارند تا برایشان شکلات بگذارند.

انواع کوتوله‌ها
انواع کوتوله‌ها

 

 

تعطیلات کریسمس بهترین فرصت برای بازدید از کوتوله هاست  زیرا به عقیده مردم محلی در این زمان کوتوله ها برای یافتن خانه جدید جا به جا می شوند.

با عبور از کنار آتش فشان Hamarinn، صخره سنگی وجود دارد که محل استقرار شاه و ملکه ی کوتوله هاست و در پارک Hellisgerði  جریان گدازه های آتشفشان به صورت جامد  وجود دارد که محل سکونت کوتوله هاست. در ماه دسامبر بازدیدکنندگان در بازار مرکزی کریسمس می توانند در مراسم میلاد مسیح نیز شرکت کنند.

باز هم می خواهید بیشتر بدانید؟ در مدرسه کوتوله های ریکیاویک ثبت نام کنید و با گذارندن یک جلسه سه تا چهار ساعته و یادگیری مطالب، طرز تهیه چای و شیرینی مخصوص کوتوله ها، دیپلم کوتوله ها را دریافت کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle