دسته‌ها
عمومی

شرایط لازم برای لیپوماتیک

شرایط لازم برای لیپوماتیک

امروزه معضل چاقی و اضافه وزن در اکثر کشورها وجود دارد، برخی از اشخاص با رعایت رژیم غذایی و ورزش نتوانسته اند به چربی های اضافه ای که در برخی ازنقاط بدن آنها انباشته شده است غلبه کرده بنابراین به این اشخاص دکتر محمدیان روشن توصیه می نماید که از روش های که برای از بین بردن و تخلیه چربی بدن وجود دارند بهره ببرند یکی از این روش ها لیپوماتیک می باشد .

لیپوماتیک را می توان برای حذف و از بین بردن چربی های اضافه بدن استفاده نمود ، با استفاده از لیپوماتیک می توان چربی های را که در نقاط ران ، شکم ، پهلو ، بازو ، باسن ، پشت ، کمر و… وجود دارد از بین برد .

عمل لیپوماتیک را می توان برای همه سنین انجام داد و دارای رنج سنی خاصی نمی باشد از سن بلوغ تا سنین بالا می توانند از این روش بهره ببرند به شرط آنکه بیمار از نظر جسمانی قادر به انجام این کار باشد .
اشخاصی که اضافه وزن بسیار بالایی ندارند و فقط از افزایش سایز رنج می برند ، از مزیت های لیپوماتیک می توان به تاثیرات شگفت انگیز آن بلافاصله پس از عمل لیپوماتیک قابل مشاهده است .

بسیاری از بیماران این سوال را مطرح می نمایند که آیا  روش لیپوماتیک برای اشخاصی که دارای اضافه وزن بالایی می باشند قابل انجام می باشد یا خیر ؟

در پاسخ به این سوال باید این موضوع را مطرح نمود که در اشخاصی که بیش از اندازه چاق می باشند و BMI بدنی آنها بالاتر از ۴۰ می باشد در صورت استفاده از روش لیپوماتیک از روش های جراحی نیز استفاده کنند روش های جراحی برای این بیماران سود بیشتری خواهد داشت به شرطی که این اشخاص محدودیت جراحی و بی هوشی نداشته باشند .

منبع: سایت دکتر محمدیان

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle