دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

سواحل مرجانی پوکت ، تایلند + عکس

به گزارش ویرلن؛ جزیره پوکت دارای بهترین سواحل تایلند است. هتل های لوکس در پوکت به همراه اماکن ماهیگیری، غواصی و تفریحات و سرگرمی های شهری از جاذبه های تور پوکت می باشند. با داشتن مساحتی در حدود ۸۱۰ کیلومتر مربع و وجود کوهستان هایی در داخل آن، پوکت دارای سواحلی با شن سفید و هم چنین پارک ملی، گیاهان و جزیره و آبشارها است.

این جزیره هر سال ۴ میلیون بازدید کننده را به سوی خود جلب می کند که تقریباً ۱۶ برابر جمعیت این جزیره است. بیشتر این گردشگران با هواپیما از بانکوک می آیند. هر چند توریست ها می توانند با طی مسیری ۱۴ ساعته از طریق جاده به این ناحیه برسند.

بهترین سواحل در غرب جزیره پوکت قرار دارد که دارای شن های ریز و سفید است. ساحل پاتونگ که در ۱۵ کیلومتری غرب شهر پوکت قراردارد، زیباترین ساحل شهر می باشد. این شهر پر از هتل ها، رستوران ها، مراکز تفریحی و خانه های ییلاقی است.بیشتر بازدید کنندگان نمی توانند به راحتی از دریا و خورشید دل بکنند. انواع ورزش های آبی در این محل وجود دارد. از اسکی روی آب گرفته تا پاراگلایدر و موج سواری، حتی می توان قایق های باری را نیز اجاره کرد.

از سواحل پوکت چشم انداز جزایر زیبایی را می توان ملاحظه کرد. این چشم اندازها حدود ۳۰ جزیره غیر مسکونی هستند که مالکان قایق های دم بلند امکان سفر به این جزایر را جهت پیک نیک یا غواصی فراهم می کنند. غواصی زیر آب به علت وجود تعداد زیادی از سواحل مرجانی و ماهی های رنگارنگ اولین انتخاب است. در بین این جزایر جزیره Similian بهترین انتخاب است، زیرا یک پارک ملی دریایی در آن قرار دارد و می توانید در آب های عمیق آن به صید ماهی های آزاد و ماهی های شمشیری بپردازید.

آژانس های مسافرتی پوکت انواع مسافرت های یک روزه را ارئه می کنند. هر کسی که فیلم جیز باند به نام مردی با اسلحه طلایی را دیده است نمی خواهد تماشای این جزیره که دارای صخره های قارچی شکل و عظیمی است و در فیلم مورد استفاده قرار گرفته است را از دست بدهد. قایق ها در طی مسیر خود از طریق تونل های زیر جزایر آهکی که توسط موج ها تخریب شده است، عبور می کنند.در مسیر مسلمانان ماهیگیر دهکده ای را بر روی صخره های سنگی ساخته اند و از توجه توریست ها به دهکده شان و خرید کارهای چوبی و ماهی های تازه خوشحال هستند.

مهمترین قسمت سفر بازدید از جزیره ناخن است که صدها سال پیش در اثر زمین لرزه ایجاد شده است. ارتفاع جزیره از سطح آب در حدود ۲۰۰ متر است.

قایق ها هر روزه از پوکت حرکت کرده و در طی مسافرتی دو ساعته شما را به غار واکینگها و خلیج مایا می برند؛ در صورت امکان بهتر است یک شب در آنجا سپری کنید و در آنجا از مشاهده برخی از زیباترین مناظر موجود در تایلند لذت ببرید.

علاقه مندان دنیای زیر آب می توانند از دیدن مناظر دنیای زیر آب لذت ببرند. ماهیها تنها جاذبه این منطقه نیستند. در بالای صخره های دریایی تعداد زیادی از مرغان دریایی زندگی می کنند. آشیانه این پرندگان در بالای صخره ها بنا نهاده شده است.

ماجراجویان می توانند از شلوغی جزیره با استفاده از کرایه قایق هایی که آنها را به جزایر غیر مسکونی می برد رهایی یابند. فقط قبل از حرکت از قیمت پرداختی به قایقران و تعداد جزایری که می خواهید مشاهده کنید اطمینان حاصل کنید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle