دسته‌ها
برترینها توریسم راهنمای سفر گردشگری گردشگری ویدئو

سفر به هیروشیما

سفری به هیروشیما، شهری با گذشته تلخ
یکی از قطب‌های گردشگری ژاپن شهر هیروشیماست. درست است که هیروشیما اولین شهری است که مورد بمباران هسته ای قرار گرفته است و بخاطر آن از شهرت خوبی برخوردار نیست اما همین فاجعه دلیلی است برای سفر بسیاری از گردشگران به این منطقه.
به گزارش ویرلن ؛ سیستم راه آهن ژاپن فوق العاده است و به شما این امکان را می دهد که به سرعت و به صورت مطمئن در این مجمع الجزایر رفت و آمد کنید و در نتیجه به راحتی از هیروشیما دیدن کنید.
هیروشیما بزرگترین شهر در منطقه چوگوکو و دارای جمعیتی برابر با یک میلیون است. زمانیکه این شهر در تاریخ ۶ آگوست ۱۹۴۵ مورد بمباران هسته ای قرار گرفت سرگذشت این شهر برای همیشه دگرگون شد.

این شهر با مناطق اطرافش واقعا ارزش دیدن را دارند، پس بیایید با هم نگاهی به معروفترین مکان های این شهر بیندازیم.
مهمترین نقطه گردشگری این شهر همان پارک یادبود صلح است. در این شهر موزه ای نیز وجود دارد که دارای دو ساختمان است و روایتگر آن فاجعه و روزهای تلخ پس از بمباران است.
دیگر جاذبه گردشگری شهر هیروشیما، قلعه هیروشیماست، بنایی مجلل و سیاه رنگ با پنج طبقه که دوباره بازسازی شده و با خندقی احاطه شده است. فاصله این قلعه با پارک یادبود ۱۵ دقیقه است.

شهر هیروشیما با گذشت زمان توسعه یافته و منطقه اصلی این شهر برای پیاده روی، خرید و غذا خوردن  خیابان هوندوری (Hondori) است. این خیابان که ویژه عابران پیاده است در نزدیکی پارک یادبود صلح واقع شده است. برای چشیدن غذای سنتی هیروشیما به نام اوکونومیاکی (okonomiyaki) باید خیابان هوندوری را تا انتها پیمود زیرا در آنجا رستوران های بسیاری قرار دارد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle