دسته‌ها
پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

ساده‌ترین راه رفع برآمدگی در ناحیه شکم

با گرمتر شدن هوا و سبک تر شدن لباس ها مطمئناً بیشتر مردم به دنبال این هستند که وزنشان را پایین بیاورند. اما برای نتیجه گرفتن چه کار باید کرد؟ راه ساده ای برای تغییر در بدن و از بین بردن نفخ شکم وجود دارد. همه چیز مربوط به غذایی است که می خوریم، اما مهمتر از آن، پرخوریست. اگر بیش از حد نمک و قند مصرف کنید، هسته بدن ممکن است با لایه هایی از آب و چربی پوشیده شود، این در صورتی است که شاید به کمک ورزش شکم و پهلویی واقعا قوی ساخته باشید.
به گزارش ویرلن ؛ با این راه می توانید بر آمدگی بی مورد در ناحیه شکم را از بین ببرید: مصرف سدیم ( نمک ) خود را به روزانه ۱٫۵۰۰ میلی گرم کاهش دهید، همچنین قند مصرفی را نیز ۲۰ گرم کنید. کاهش مصرف این دو ماده که هر دو باعث بزرگ شدن شکم می شوند به بدن اجازه می دهد به صورت طبیعی وزن آب بدن را کاهش دهد و عضلات شکم و پهلو و کاری که روی آنها کرده اید مشخص شود. همین که چنین تغییری در برنامه غذایی خود انجام دهید سریع نتیجه اش را می بینید. ( بسیاری از مردم فکر می کنند نمک باعث اضافه وزن می شود، چنین تفکری تا حدودی درست است اما این وزن اضافی چربی نیست بلکه آب است و می توان با مصرف درست نمک این مشکل را سریع حل کرد. )
برای محدود کردن نمک و قند در برنامه غذایی، غذاهای فر آوری شده مصرف نکنید و به جایش غذاهای کامل میل کنید، مانند محصولات تازه و غلات کامل. و هر بار از فروشگاه مواد غذایی خریداری می کنید حتما به برچسب اطلاعات تغذیه محصول نگاه کنید. اگر متوجه مقدار زیادی نمک و قند شدید، این علامت خطر است و باید محصول را سر جایش بگذارید و به دنبال جایگزینی بهتر باشید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle